וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר נגד יאיר נתניהו: "תתבייש אתה וכל מי שממן אותך"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 19:32

בעקבות הפרסום על עלויות האבטחה של בנו של ראש הממשלה, השחקן והזמר יצא נגדו במתקפה חריפה: "תתבייש אתה וכל מי שממן אותך. אה, זה אנחנו". וואלה! סלבס בטח לא פראיירית

רן דנקר נגד יאיר נתניהו. ראובן קסטרו/ צילום מסך אינסטגרם, עיבוד תמונה
רן דנקר נגד יאיר נתניהו/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו/ צילום מסך אינסטגרם

עם התגברות המחאות ברחבי הארץ והקריאות להחלפת הממשלה, נראה שגם ללא מעט סלבס נמאס לשתוק, ורבים מהם בוחרים להביע את דעתם בפומבי באמצעות הרשתות החברתיות. אחרי תומר קאפון ועוז זהבי שתקפו את הממשלה ביממה האחרונה, כעת מגיע תורו של השחקן והזמר רן דנקר, שהלך הפעם ישירות על בנו של ראש הממשלה.

על רקע פרסום העלויות הגבוהות שמוציאה מדינת ישראל בעבור אבטחתו של יאיר נתניהו, שנמצא בימים אלו במיאמי, ומוערכת בכ-2.5 מיליון בשנה, דנקר שיתף סטורי בו נכתב: "אם זה לא מספיק, הורים של חיילים והחיילים, הורים של חטופים והחטופים, מממנים את האפס הזה. כולנו מממנים אותו. אני רק שאלה... למה???".

דנקר לא הספק בזה, והוסיף מילים משלו למתקפה: "שטויות, את יודעת כמה עולה להחזיק חטופים? וכמה זה קשה לשמור ויקר עליהם בדירות מסתור ומנהרות. תתבייש אתה וכל מי שמממן אותך. אה, זה אנחנו".

רן דנקר נגד יאיר נתניהו. אינסטגרם, צילום מסך
רן דנקר נגד יאיר נתניהו/צילום מסך, אינסטגרם

כאמור, לא מעט מכוכבי הביצה הצטרפו לקולות כנגד הממשלה, במיוחד לאור ההחלטה לצאת לפגרה שהתקבלה בשבוע שעבר. בין הכוכבים שנקטו עמדה הייתה רותם סלע שכתבה: "מחדל אחרי מחדל אחרי מחדל. כבר אין מילים לתאר את הייאוש מהממשלה הנוראית ביותר שהיתה מאז קום המדינה". גם הזמר חנן בן ארי הצטרף למתקפה וכתב: "בחזית ובשבי אין פגרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully