וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז זהבי נגד הממשלה: "מנותקים שמחרחרים פילוג. סתמו ת'פה כבר"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 14:42

התגברה המתקפה על הממשלה אחרי החלטתם לצאת לפגרה, בזמן שיש עוד 134 חטופים וחטופות בשבי החמאס. גם השחקן עוז זהבי הצטרף לגל המחאה והשתמש במילים קשות כדי לבטא את זעמו. וואלה! סלבס תחזירו אותם הביתה

עוז זהבי. אינסטגרם, עיבוד תמונה
עוז זהבי/עיבוד תמונה, אינסטגרם

עד היום היו לא מעט אנשי תרבות שלא הגיבו על המצב הפוליטי בארץ או להתנגד לממשלה, אם זה במהלך המחאות של המהפכה המשפטית שהוביל יריב לוין או בין אם זה הקריאות להחלפת נבחרי הציבור בעקבות המחדל שקרה ב-7 באוקטובר.

אך לקראת ציון חצי שנה למלחמה, נראה שהגיע הקש ששבר את גב הגמל גם אצל השחקן עוז זהבי שלא יכל להכיל יותר את ההתנהלות המפקירה: "איך אנשים מעזים לצאת נגד משפחות החטופים? איך? חצי שנה הילדים וההורים שלהם שם, מה אתם מצפים? שישבו בשקט?", הטיח נגד כל הביקורות שעלו על התנהלותם של משפחות החטופים שכבר שישה חודשים זועקים להשבת האהובים שלהן.

"סתמו ת'פה כבר! במיוחד חברי הכנסת המנותקים האלה שמחרחרים פילוג! לא היה מעולם תקדים כזה במדינה שלנו. כאילו, מה נסגר? אין יותר בושה?! הם צודקים בכל מילה, יאללה יאללה עסקה עכשיו, יאללה כבר כוס אמאמק. זה לא פוליטי זה אנושי! לא מעניין ימין-שמאל, לא מעניין. שחררו אותם כבר! שחררו!", התחנן זהבי שחוסר האונים זועק מבין השורות שכתב.

הסטורי של עוז זהבי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של עוז זהבי/צילום מסך, אינסטגרם

אמש, גם השחקן תומר קאפון תקף בחריפות את הממשלה: "אנחנו בבעיה מוחשית והזמן לא עובד לטובתנו. בזמן שאנשינו, נבחרי הציבור שלנו, נכשלים כישלון חרוץ, מביך ועצוב. אותם "נבחרים" לא החכימו לבנות מערכות יחסים יסודיות ועמוקות שיפעלו מתוך ומחוץ למדינה. בהסברה עמדות מפתח הופקרו. אנחנו מדינה כל כך קטנה, אין לנו את הלגיטימציה לשבת על התחת ולחמם כיסאות", כתב.

  • עוד באותו נושא:
  • עוז זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully