וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחזרת: טיילור סוויפט והחבר החדש נפשו במקום בו הייתה עם האקס

עודכן לאחרונה: 19.3.2024 / 15:40

כוכבת הפופ הגדולה של הרגע, טיילור סוויפט, יצאה לנופש טרופי יחד עם בן הזוג שלה, שחקן הפוטבול טרוויס קלסי, באותו המקום בו הייתה בעבר עם האקס, השחקן ג'ו אלווין. וואלה! סלבס פח כתום

אפשר להגיד בביטחון שכוכבת הפופ טיילור סוויפט ובן הזוג שלה, שחקן הפוטבול המצליח טרוויס קלסי, הרוויחו ביושר את החופשה הטרופית אליה יצאו באיי הבהאמה. היא בדיוק סיימה חלק נוסף בסיבוב ההופעות העולמי והאינטנסיבי שלה והוא בדיוק זכה בסופרבול, ככה שאין זמן יותר מושלם.

זוג היונים תועדו על ידי גולש אמיץ, שהתמונה שצילם פורסמה בעמוד הרכילות האינסטגרמי "deuxmoi", תחילה מבלי לחשוף את מיקומם של הכוכבים, אך האמת התגלתה בסופו של דבר כמו תמיד. על פי קבוצה קטנה ואובססיבית שעוקבת אחרי המטוס הפרטי של טיילור סוויפט, השניים יצאו מלוס אנג'לס ונחתו באי ביום ראשון ראשון האחרון.

בעקבות מחקר סטוקרי ומדאיג במיוחד של גולשים רבים ברחבי הרשתות החברתיות, המעריצים הצליחו לעשות אחד ועוד אחד, והבינו שכוכבת הפופ כבר ביקרה בחוף הפסטורלי עם האקס שלה, השחקן הבריטי ג'ו אלווין, בשנת 2022.

טום פורד שבוע האופנה ג'ו אלווין. GettyImages
ג'ו אלווין/GettyImages

אם שמתם את הראש מתחת לחול בחודשים האחרונים, חשוב שתדעו שבקרוב יצא האלבום החדש של סוויפט: "The Tortured Poets Department".

למה היא בחרה דווקא בשם הזה?

בראיון עבר, סיפר אלווין על קבוצת ווצאפ בה הוא חבר ונקראת: " "The Tortured Man Club". מקורבים של השחקן מיד דאגו לשמור עליו: "ג'ו לא אמר מילה אחת על הפרידה שלו ושל טיילור מתוך כבוד אליה", סיפר מקורב ל- Daily Mail בעבר.

אם חשבתם שכבוד הוא מה שיוביל את הזמרת לקראת האלבום הקרוב שלה, אז תחשבו שוב. אחרי ששוחררה רשימת השירים לקראת יציאתם, החלו מעריצים לפרק אותם לרמזים והשתמשו במיקום השירים ושמותיהם כדי לפצח את הקוד שהשאירה להם סוויפט.

אך לפני כל הפיצוחים, אפשר להסתכל על השיר החמישי בלבד, "So Long, London" ולהבין את הכיוון שלה. בעיקר בזכות העובדה שבאופן קבוע, כל השירים במקום החמישי בכל האלבומים שלה מייצגים את הקטעים הכי חשופים וכנים שלה.

וואלה! סלבס הייתה רוצה לצאת לנופש אבל היא יכולה להרשות לעצמה רק נסיעה לאילת באוטובוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully