וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוקץ: איך מרגיש האקס של טיילור סוויפט לקראת האלבום החדש?

עודכן לאחרונה: 6.2.2024 / 12:58

כוכבת הפופ טיילור סוויפט נושאת בגאווה את העובדה שהשירים שלה מבוססים על מערכות היחסים שלה, מה שאומר שהאלבום החדש כנראה יהיה על האקס האחרון, ג'ו אלווין, בעקבות הפרידה שלהם אחרי שש שנים משותפות, אז איך הוא מרגיש לקראת פרסומו? וואלה! סלבס מתעסק ומתרסק

טיילור סוויפט וג'ו אלווין. gettyimages, GettyImages
טיילור סוויפט וג'ו אלווין/GettyImages, gettyimages

מספיק להאזין לשני שירים של כוכבת הפופ טיילור סוויפט כדי להבין את החוקיות של רוב השירים שלה, שעוסקים במערכות יחסים ובגברים שיצאה איתם בעבר. בטקס פרסי הגראמי האחרון הודיעה סוויפט אחרי זכייתה בפרס אלבום הפופ הווקאלי הטוב ביותר על אלבום חדש בשם: "The Tortured Poets Department".

שם האלבום שהגיע בהפתעה גמורה גרם למעריצים רבים ברשתות להבין מיד שמדובר בעקיצה ישירה לאקס האחרון של סוויפט, השחקן ג'ו אלווין, כיוון שבראיון ישן סיפר שקבוצת הווצאפ שלו עם החברים נקראת "The Tortured Man Club". כמובן שקרוביו של אלווין מיד יצאו להגנתו: "ג'ו לא אמר מילה אחת על הפרידה שלו ושל טיילור מתוך כבוד אליה", סיפר מקורב לשחקן ל- Daily Mail.

"אי אפשר להכחיש את הקשר הישיר בין שם האלבום שמגיע לבין קבוצת הווצאפ של ג'ו. טיילור כעסה עליו בגלל השם הזה כשהם היו ביחד. היא לא רצתה שאנשים ידעו שהוא קשור אליה, אז כשהוא דיבר על זה בראיון ברור שזה הפריע לה. לג'ו אין סיבה להאמין שהיא הולכת ללכלך עליו או על מערכת היחסים שלהם", נאלץ לחכות ולראות.

טיילור סוויפט ג'ו אלווין. GettyImages, עיבוד תמונה
טיילור סוויפט ג'ו אלווין/עיבוד תמונה, GettyImages

המקורב הברברן המשיך ואמר: "היא כותבת על העבר שלה עם שימוש בקודים ונקודות של רפרנסים. אולי היא פשוט חושבת בדיעבד על הזמן שלהם ביחד והוא מקווה שזה שום דבר יותר מזה. אם היא מתכננת ללכלך עליו, זה לא בסדר. הוא עזר לה עם כתיבת השירים של האלבום הקודם אז זה באמת יהיה מפתיע אם היא תדבר על הפרידה שלהם, בגלל שזה משהו שהוא לא דיבר עליו בכלל".

"בלי קשר למה שהיא מתכננת לעשות, הוא עדיין לא יגיב בגלל שהוא בחר להסיר את עצמו מהנראטיב הזה ושמח מזה", עקץ המקור את הזמרת בחזרה עם רפרנס לפוסט שהעלתה בעבר בקשר לסכסוך המתמשך שלה עם קניה ווסט: "אני מאוד אשמח להסיר את עצמי מהנראטיב הזה", כתבה בזמנו.

וואלה! סלבס עקצה פעם את האקס שלה עם צרעה בהזמנה אישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully