וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלשים: המעריצים של טיילור סוויפט פיצחו את משמעות האלבום

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 15:25

כוכבת הפופ טיילור ידועה ברמזים ובמסרים המוצפנים שהיא נותנת למעריצים שלה שבשלב הזה הפכו כבר לחוקרי שב"כ מיומנים. עכשיו הם טוענים שהם הצליחו לפצח את המסרים מאחורי כל שיר באלבום החדש. וואלה! סלבס חוקרת פרטית

טיילור סוויפט. GettyImages
טיילור סוויפט/GettyImages

כבר ידוע שכל מילה שמפרסמת כוכבת הפופ טיילור סוויפט נשקלת בכובד ראש כי מאחורי כל משפט שלה כמעט קיים מסר סודי שמיועד רק למערצים השרופים ביותר שלה, שזוכרים כל פרט מעברה כולל את המוטיבים החוזרים כמו מספרים ספציפיים עם משמעות עמוקה לזמרת.

מוחם הקודח של הגרופיז כבר הצליח לעבור על כל הכותרת של כל אחד מתוך 17 (!) השירים החדשים שפרסמה לקראת יציאת האלבום החדש ב- 19 באפריל, בדיוק שנה אחרי ארוחת הערב המפורסמת שלה עם השחקנים ובני הזוג בלייק לייבלי וראיין ריינולדס שבסופה השניים הורידו לאקס שלה, השחקן ג'ו אלווין, עוקב בחשבונות האינסטגרם שלהם.

1. Fortnight (feat. Post Malone)- למרות שהקונוטציה הראשונה של המילה "פורטנייט" היא משחק המחשב שכבר ילדים רבים ברחבי העולם, אך משמעות נוספת של אותה המילה היא "תקופה באורך של שבועיים". מעריצים רבים מאמינים שמדובר בשבועיים בהם מערכת היחסים של סוויפט ואלווין התחילה להתפורר ועל פי השמועה מדובר על אותם 14 ימים בהם השחקן היה עסוק בצילומים של פרוייקט.

טיילור סוויפט ג'ו אלווין. GettyImages, עיבוד תמונה
טיילור סוויפט ג'ו אלווין/עיבוד תמונה, GettyImages

2. "The Tortured Poets Department"- בנוסף לעובדה שזה שמו של האלבום, כזכור, מדובר בעקיצה ישירה של סוויפט לקבוצת ווצאפ בה אלווין נמצא יחד עם השחקנים פול מסקל ואנדרו סקוט ששמה :"The Tortured Man Club". פרט נוסף שציינו החוקרים הנחושים הוא שחברתה הטובה של הכוכבת, הזמרת פיבי ברידג'רס היא האקסית של מסקל.

3. "My Boy Only Breaks His Favorite Toys"- בשירה של סוויפט "Cruel Summer" מהאלבום "Lover" היא מספרת על בחור רע, שהוא בעצם צעצוע נוצץ שבא עם מחיר. מה שאומר שאולי השיר הזה הוא דווקא על מערכת היחסים שלה עם טום הידלסטון איתו היה לה רומן קייצי לוהט.

4. "Down Bad"- על פי ההגדרה במילון האורבני שזמין באינטרנט, פירוש צמד המילים האלה מדבר על הקרבת הערכים האישיים בניסיון להתקרב למישהו בצורה רומנטית, מה שגרם לרבים ברשתות החברתיות לתהות האם מדובר בשיר על מערכת היחסים אליה נכנסה מיד אחרי הזוגיות עם אלווין, והיא הריבאונד עם הכוכב מאטי היילי, שנחשב לאיש שנוי במחלוקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

5. "So Long, London"- לפני משמעות השם נדגיש ונזכיר שכל השירים במקום החמישי בכל אלבומיה של סוויפט ידועים בתור שירים חשופים וכנים במיוחד, על כן הדבר הכי הגיוני שזה יהיה השיר שידבר על הפרידה שלה מהשחקן הבריטי ומהבית שלו בפרברים של לונדון.

6. "But Daddy I Love Him"- מעריצים רבים זיהו מיד את הרפרנס לשורה מהסרט "בת הים הקטנה", שגם פורסם בשנה בה נולדה, 1989, שהיא גם שם אחד האלבומים שלה. במקרה הזה התאוריות מתחלקות לשתיים, יש מי שאומרים שמדובר על כך שאלווין שמר על מערכת היחסים שלהם בסוד ובכך הזמרת ויתרה על קולה. ויש מי שמצביעים דווקא על קשר לזמר הארי סטיילס איתו יצאה בעבר וצולם עם חולצה עליה כתוב שם השיר בשנת 2020.

7. "Fresh Out The Slammer"- בשיר של סוויפט "Ready for It" היא מספרת על בחור ש"יכול להיות הסוהר" שלה. בנוסף, אחרי הפרידה שלה ושל אלווין היא סיפרה שלעולם לא תחזור למצב שהיא נעולה בבית במשך שנה כמו שהיה במערכת היחסים שלהם מה שחירפן את המעריצים: "הלך עליו! כל כך הלך עליו!", כתבה גולשת מתלהבת בהתרגשות.

8. "Florida!!! (feat. Florence + The Machine)"- למי שלא זוכר או יודע, ההופעה הראשונה של סוויפט אחרי הפרידה מאלווין הייתה בטמפה פלורידה, ומעריצים חושבים שהיא הולכת לחשוב בדיעבד על החוויה ועל לשיר את שירי האהבה שהוקדשו לו, אחרי הפרידה.

9. Guilty As Sin?- בסינגל שלה "Carolina" היא אומרת: ""Oh, Carolina knows / Why for years they've said / That I was guilty as sin / And sleep in a liar's bed", השורה הזאת יחד עם שם השיר גרם לרבים לתהות אם מדובר על שיר שמספר על מערכת יחסים עם שקרן.

10. "Who's Afraid Of Little Old Me"- הגרופיז חושבים מדובר ברפרנס לסרט "מי מפחד מוירג'ינה וולף?", סרט בו העלילה מגוללת את סיפורם של זוג אוהבים שמערכת היחסים שלהם מתפרקת.

11. "I Can Fix Him (No I Really Can)"- כאמור מערכת היחסים שלה עם היילי המתוסבך הביאה איתי המון ביקורת בגלל הדרך הפרובוקטיבית שבה הוא מתנהל על הבמה ומחוצה לה. הגרופיז מאמינים שהשיר ידבר על מערכת היחסים שלהם ביחד.

12. "loml"- צירוף האותיות הזה יחד הופך לראשי תיבות של המשפט: love of my life. מה שמעלה את התהייה האם היא חשבה שאלווין הוא אכן אהבת חייה והיא הרגישה כאילו איבדה אותו, או שהיא נכנסת למשמעות ההגדרה הגדולה.

13. "I Can Do It With A Broken Heart"- בראיון נדיר של סוויפט לטיים היא סיפרה על כך שהיא הייתה צריכה להמשיך להתמודד ולגדול מבחינה מקצועית למרות שחוותה המון שברונות לב ופרידות בדרך לפסגה, מזל שפגשה את החבר שתומך בה עכשיו, שחקן הפוטבול טרוויס קלסי.

14. "The Smallest Man Who Ever Lived"- המעריצים חושבים שבגלל שאלווין שמר את מערכת היחסים שלהם בסוד, מה שבדיעבד גרם לה לחשוב שהוא איש קטן, ולכבד אותו פחות על איך שהוא התייחס אליה והסתיר אותה.

15. "The Alchemy"- אלכימיה היא הפעולה שבה הופכים חומר שאינו זהב, לזהב. מה שגורם לגולשים לחשוב על השם כמטאפורה לאיך שהיא תיארה בעבר את הזוגיות שלה עם ג'ו בשירים. אולי אפילו על כך שהיא הפכה את מה שהיה לזהב למרות שזה לא היה.

16. "Clara Bow"- אם לא ידעתם, הייתה שחקנית בשם קלרה בתקופות שעוד היו סרטים אילמים והיא זכתה לכינוי "The It Girl" בשנות ה-20. חייה האישיים של קלרה היו לעתים קרובות נושא לצהובונים, ויש שכינו אותה "חצופה" יותר מבני גילה. בסופו של דבר היא סבלה מהתמוטטות ועזבה את קריירת המשחק שלה כדי לברוח מהוליווד ולהתמקד בבריאותה הנפשית. מעריצים מאמינים שטיילור יכולה להשוות את חייה לסיפורה של קלרה.

17." The Manuscript"- מדובר בשיר בונוס באלבום והוא כנראה יהיה רפרנס לשיר אחר שלה מאלבום "Midnights", בשם "Dear Reader" בו סוויפט מספרת כאילו היא כלואה בתוך מלכודת ושוברת את הקיר הרביעי עם פנייה למאזינים/ קוראים.

וואלה! סלבס מרגישה שלא משלמים לה מספיק בשביל עבודת החקר הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully