וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההייטרים ימשיכו לשנוא: טיילור סוויפט לגמרי ניצחה בסופרבול

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 11:29

המוזיקאית הכי מצליחה בעולם הגיעה לאירוע הספורט כדי לצפות בבן הזוג טראוויס קלסי, שקטף את הניצחון עם קבוצתו קנזס סיטי צ'יפס. אז איך הנוכחות שלה השפיעה על המשחק? וואלה! סלבס MVP

טיילור סוויפט טראוויס קלסי. Ezra Shaw/Getty Images, GettyImages
הכי חמודים. טיילור סוויפט וטראוויס קלסי/GettyImages, Ezra Shaw/Getty Images

אם תשאלו את וואלה! סלבס, וסביר להניח שלא תעשו את זה, 90% מהאנשים שצפו בסופרבול הלילה כלל לא מתעניינים בספורט אלא באישה אחת שגנבה את ההצגה: טיילור סוויפט. המוזיקאית המצליחה ביותר בעולם הגיעה לעודד את בן הזוג טראוויס קלסי, שקטף את הניצחון עם קבוצתו קנזס סיטי צ'יפס.

סוויפט הגיעה עם פמליה של חברות ועם הוריה, שישבו עם הוריו של קלסי. רבות דובר על סיבוב ההופעות של סוויפט, שהניע את הכלכלה העולמית, אבל היא מניעה גם את כלכלת הפוטבול. על פי ה-BBC, מאז ששמה של המוזיקאית נקשר לשמו של האתלט, הערך של הקוצה עלה ב-331 מיליון דולרים. מכירות המרצ'נדייז של הקבוצה, בפרט חולצות עם מספרו של קלסי, עלו ב-400%.

קלסי עצמו לא נותר אדיש לתופעה ואמר לפני המשחק: "זה משמח לאחד סוויפטיז עם מעריצי הקבוצה ולפתוח בפניהם את עולם הפוטבול".

אחרי הניצחון, בני הזוג התאחדו על כר הדשא וכאן כבר היה ברור שהנרטיב של האירוע נקבע מראש וסובב סביב הזוג המאושר. אתרי החדשות שידרו שוב ושוב את המפגש המרגש ביניהם, שדרי ספורט אמרו שקלסי ניצח כי "זה מה שקורה כשיש אישה תומכת לצידך" והרשתות החברתיות בשיגעון.

אבל לא כולם מרוצים מהנוכחות של סוויפט על המגרש ויש מי שטוענים שמדובר בהסחת דעת. מעריצים רבים יצאו נגד הסיקור של הגעתה למשלק ואגדת הטניס אנדי מארי צייץ בציניות "ברכות לטיילור סוויפט על זכייתה בסופרבול. ביצועים יוצאים מן הכלל". מה יקרה בעונה הבאה? וואלה! סלבס תמשיך לעקוב באדיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully