וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מודאגת מאוד": מייגן מרקל ניסתה ליצור קשר עם קייט מידלטון

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 10:23

הנסיכה קייט מידלטון והשחקנית מייגן מרקל אף פעם לא היו קרובות אחד לשנייה על פי הדיווחים, אך נראה שההיעלמות מלאת המיסתורין הצליחה להדליק נורה אדומה וגרמה לדוכסית לעשות צעד. וואלה! סלבס משפחה לפני הכל

קייט מידלטון מייגן מרקל. Gettyimages, עיבוד תמונה
קייט מידלטון מייגן מרקל/עיבוד תמונה, Gettyimages

אנשים רבים ברחבי העולם מתעסקים כבר כמה שבועות בשאלה "איפה קייט מידלטון?", אחרי הניתוח המסתורי והיעלמותה מעין הציבור. סערת הפוטושופ הגרוע הצליחה להחמיר את המצב, גם תמונות הפפראצי המפוקפקות לא עזרו וכל הסיפור הצליח להדאיג אפילו את גיסתה, השחקנית מייגן מרקל.

למרות שהשתיים מעולם לא היו נראות קרובות, גם כשצעדו אחת ליד השנייה בתמונות מהתקופה בה מרקל עוד הייתה חלק ממשפחת המלוכה, החששות של כולם לשלומה של הנסיכה הגיעו גם אליה והיא מתברר, מעוניינת להציע את עזרתה: "מייגן באמת דואגת לשלומה של קייט והיא וודאי ניסתה ליצור איתה קשר בדרך לא דרך", סיפר מומחה בית המלוכה טום קווין ל- Mirror.

"אני לא חושב שקייט אי פעם תחשיב את מייגן, שבילתה זמן כל כך קצר בתוך בית המלוכה, בתור מישהי מוסמכת לתת עצות או תמיכה", אמרה המומחית ג'ני בונד ל- OK! והמשיכה: "זה הזמן של קייט לאסוף כוחות מחדש, פיזית ונפשית, ואני לא יכולה לדמיין שהיא תשמח לבזבז את האנרגיה שלה על זה כרגע", הטיחה.

מייגן מרקל קייט מידלטון. Gettyimages, עיבוד תמונה
מייגן מרקל קייט מידלטון/עיבוד תמונה, Gettyimages

רק לאחרונה מקורבים למרקל עקצו את הנסיכה אחרי פדיחת הפטושופ ואמרו: "זאת טעות שמייגן בחיים לא הייתה עושה". כזכור, העובדה התמונה של מידלטון מוקפת בילדיה, גרמה לסוכנויות הצילום הגדולות כמו רויטרס, AP, Getty ו-AFP להוריד את התמונה ולהוציא הודעה מיוחדת שמבהירה שהתמונה לא רק מרוטשת אלא שגם נעשתה עליה עבודת פוטושופ עמוקה.

וואלה! סלבס עורכת את התמונות שלה אבל שום דבר לא יעזור לה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully