וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבע בעין: האם מייגן מרקל צחקה על פדיחת הפוטושופ של קייט?

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 12:06

פדיחת הפוטושופ הענקית של הנסיכה קייט מידלטון ממשיכה להכות גלים ברחבי העולם והגיעה גם עד לגיסתה שמעבר לים, השחקנית מייגן מרקל, אשתו ואם ילדיו של הנסיך הארי. וואלה! סלבס מרטשת קפלים

מייגן מרקל קייט מידלטון. Gettyimages, עיבוד תמונה
מייגן מרקל קייט מידלטון/עיבוד תמונה, Gettyimages

התמונה המרוטשת של הנסיכה קייט מידלטון וילדיה, הפכה בן לילה לשנוייה במחלוקת בזכות כמה וכמה טעויות פוטושופ שיביישו אפילו ילד בכיתה ו'. מפרסום התמונה הנסיכה הספיקה כבר להתנצל על הפדיחה המביכה.

"כמו צלמים רבים, אני מתנסה מדי פעם בעריכה. רציתי להביע את התנצלותי על כל הבלבול שהתצלום המשפחתי ששיתפנו אתמול גרם. אני מקווה שלכל החוגגים היה יום האם שמח מאוד", מסרה בהודעה רשמית וחריגה אתמול (ג').

הבושות שגרמה התמונה הגיעו עד לצד השני של האוקיינוס, כל הדרך אל גיסתה של מידלטון, השחקנית מייגן מרקל: "זאת טעות שמייגן בחיים לא הייתה עושה", עקצו מקורבים למרקל בעקבות טעויות הפוטושופ הרבות שגרמו אפילו לסוכנויות הצילום הגדולות להסיר את התמונה המדוברת.

כך, בזכות גולשים חדי עין שקלטו את הסריג המוזר של הנסיכה שרלוט, את הרוכסן שלא התיישב טוב על מידלטון ואת סידור האצבעות המוזר בידיו של הנסיך לואי- הפכה תאוריית הקונספירציה מלחשושים בטיקטוק ורדיט לכותרת ראשית בצהובונים ואתרי חדשות רבים מסביב לעולם.

וואלה! סלבס ניסתה להשתמש בפוטושופ כדי לייפות את עצמה אבל מדובר במקרה אבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully