וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר משמועה: קים קרדשיאן ואודל בקהאם ג'וניור מפגינים חיבה

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 13:06

אחרי שהגיעו יחד למסיבת סופרבול נוצצת במיוחד, כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן ובן הזוג החדש שלה, שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור, מפסיקים להסתתר ולא מתביישים להיות דביקים מול כולם. וואלה! סלבס שמה פס

קים קרדשיאן אודל בקהאם ג'וניור קלואי קרדשיאן. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
אחות שהיא אחות/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

הלחשושים על מערכת היחסים של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן עם שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור התחילו עוד בחודש ספטמבר האחרון. מאז עברה תקופה לא קצרה והם כבר הספיקו להשיק את הזוגיות שלהם במהלך הגעתם לאחת מהמסיבות שנערכו לכבוד הסופרבול.

כזכור, שחקן הפוטבול יצא בעבר גם עם אחותה הגדולה של אשת העסקים, כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן. אך אל חשש היא כבר הספיקה לתת את ברכתה: "זה לא היה רציני בין אודל לקלואי, היו להם כמה רגעים של פלרטוט. בסופו של יום קלואי רוצה שקים תמצא מישהו ותהיה מאושרת סיפר לאחרונה מקורב לאחיות.

למזלנו, הגענו לשלב הזה בשנה של טקסי הפרסים, ויותר חשוב- מסיבות האפטר פארטי עם כל שאר הסלבס, שכוללות גם את הסלבס שלא בהכרח הוזמנו לטקסים המרכזיים עצמם. כמו החגיגה השנתית אחרי האוסקר שהרימו "Vanity Fair" שדאגו להזמין גם את הפאוור קאפל החדשים של הביצה ההוליוודית.

במהלך המסיבה שחקן הפוטבול ואשת העסקים הפסיקו להתבייש בזוגיות שלהם ולא פחדו להביע חיבה או לפלרטט אחד עם השנייה, גם אם זה מול כולם. בסרטון שעלה לרשתות והפך מיד לויראלי, אפשר לראות את זוג היונים אחד לצד השנייה ונצמדים כשקרדשיאן ליטפה את פניו וצחקקה כמו ילדה מאוהבת. תכל'ס אחרי קניה ווסט ופיט דיווידסון הכי מגיע לה.

וואלה! סלבס יצאה למסיבה אבל לא הצליחה להיכנס בדלתות המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully