וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפרגנת? קלואי קרדשיאן הגיבה על היחסים בין אחותה לבין האקס

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 12:42

מערכת היחסים של כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן ושחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור חורכת את הכותרות ומעלה את השאלה החשובה ביותר, איך הגיבה כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן לזוגיות של אחותה עם האקס? וואלה! סלבס חתולה שחורה

קים קרדשיאן אודל בקהאם ג'וניור קלואי קרדשיאן. GettyImages. אינסטגרם, עיבוד תמונה
קים קרדשיאן אודל בקהאם ג'וניור קלואי קרדשיאן/עיבוד תמונה, GettyImages. אינסטגרם

אם יש משהו שלומדים על משפחת קרדשיאן מצפייה בפרק בודד של תוכנית הריאליטי ארוכת השנים שלהן, זה שמדובר בקבוצה אחת, מכונה משומנת אפילו אם תרצו, שמתמודדת יחד נגד העולם, אבל האם כל האחיות הצליחו לשמור על התורה שקיבלו מהמאמאג'ר האגדית שלהן, קריס ג'נר?

למי מכם שחיים מתחת לסלע נזכיר שבימים אלה כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, השיקה לאחרונה את מערכת היחסים החדשה שלה עם כוכב ה- NFL אודל בקהאם ג'וניור, אך יש רק בעיה אחת. האקסית של בקהאם היא גם במקרה אחותה הגדולה של קים, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קלואי קרדשיאן, אז האם זה גרם לקרע במשפחה המגובשת?

"קלואי לגמרי נתנה לקים את ברכתה לזה", סיפר מקורב לשתיים ל- Daily Mail הבריטי והמשיך: "זה לא היה רציני בין אודל לקלואי, היו להם כמה רגעים של פלרטוט. בסופו של יום קלואי רוצה שקים תמצא מישהו ותהיה מאושרת". אפשר להבין את התגובה הרגועה בהתחשב בזה שמדובר במערכת יחסים שהייתה רלוונטית בשנת 2016 וגם זה בקושי.

וואלה! סלבס הפסיקה לדבר עם אחותה אחרי שגנבה לה את האחמ"ש במאפייה השכונתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully