וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחממים: היחסים בין קים קרדשיאן לחבר החדש הופכים לרציניים

עודכן לאחרונה: 8.2.2024 / 14:10

לא מעט שמועות רצות בחודשים האחרונים לגבי הקשר בין כוכבת הרילאטי ואשת העסקים קים קרדשיאן לבין שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור, אחרי שהם שנצפו יחד בהזדמנויות שונות. כעת מקורבים לשניים זורקים רמזים לגבי מערכת היחסים החדשה. וואלה! סלבס טאצ'דאון

קים קרדשיאן ושחקן הפוטבול האמריקאי אודל בקהאם ג'וניור. Perry Knotts/Getty Images, GettyImages
קים קרדשיאן ושחקן הפוטבול האמריקאי אודל בקהאם ג'וניור/GettyImages, Perry Knotts/Getty Images

כוכבת הרילאטי ואשת העסקים האהובה על וואלה! סלבס קים קרדשיאן (43) היא אחת מהרווקות הלוהטות בביצה הבינלאומית, ולא פעם השם שלה נקשר בשמו של רווק כזה או אחר עם פוטנציאל למערכת יחסים חדשה ומעניינת. בחודשים האחרונים מדובר בשמו של שחקן הפוטבול אודל בקהאם ג'וניור (31), ונראה שכבר לא מדובר בשמועות בלבד.

על פי הדיווח באתר Us Weekly, מקורב אל השניים סיפר כי הם "משתעשעים ברעיון להוציא את מערכת היחסים שלהם לאור הזרקורים". עוד הוסיף המקורב כי העניינים ביניהם מתחילים "להיות רציניים", אבל באותה נשימה ציין כי האישיות של שחקן הפוטבול הרבה יותר פרטית מזו של הכוכבת שרגילה לחיים באור הזרקורים. המקורב הפטפטן חשף פרט מפתיע נוסף וגילה כי מערכת היחסים שלהם נמשכת זמן רב יותר ממה שאנשים חושבים, ושהם ביחד כבר בערך שנה.

כזכור, הדיווחים הראשונים אודות הזוג הלוהט הפוטנציאלי החלו בחודש ספטמבר האחרון. לאחרונה עלו שוב לכותרות אחרי שהם נצפו מבלים יחד במסיבת הגראמי של ג'יי זי, אבל לצערם של חובבי הרכילות מרחבי העולם טרם הצליחו לתעד את השניים באמת מבלים יחד. האם זה יקרה בקרוב?

וואלה! סלבס שוקלת כל פעם מחדש קריירת פוטבול אחרי מאבק מוצלח על פריט בסייל של זארה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully