וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות אפלטונית או רומן לוהט? הדייט החדש של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 4.2.2024 / 13:01

השמועות על הצמוד החדש של קימי צפות מחדש, לאחר שהשניים נצפו יחד במסיבה עטורת כוכבים בסוף השבוע האחרון. מה תגידו? וואלה! סלבס מאשרת

קים קרדשיאן ושחקן הפוטבול האמריקאי אודל בקהאם ג'וניור. Perry Knotts/Getty Images, GettyImages
מה קורה שם??/GettyImages, Perry Knotts/Getty Images

חיי הרווקות של קים קרדשיאן (43) ידעו עליות ומורדות בשנים האחרון. הפרידה (המבורכת) מקניה ווסט שכבר לגמרי איבד את זה ובין היתר גם העניין סביב בן הזוג "הרציני" האחרון, האקס פיט דיווידסון שהיחסים איתו הסתיימו בחודש אוגוסט של שנה שעברה.

בספטמבר האחרון נקשר שמה של קימי לשחקן הפוטבול האמריקאי אודל בקהאם ג'וניור בן ה-31, כשהשניים עוררו לראשונה שמועות רומנטיות. עברו כמה חודשים טובים מאז ועדיין ממשיכות לצוף שאלות לגבי מערכת היחסים של השניים, בטח עכשיו אחרי שהשניים השתתפו באותו אירוע ביום שישי האחרון במערב הוליווד.

עוד בוואלה!

"אני לא יודעת מה קורה, ניסיתי הכל": קים קרדשיאן בעדכון כואב

לכתבה המלאה

בתמונות חדשות שרצות בשטח הסושיאלי של אתרי הרכילויות השונים, הושגו תמונות של אשת העסקים והדוגמנית במסיבה שג'יי זי אירח לקראת הגראמי בסוף השבוע. קים נראתה לצד הסיס קלואי והבויפרנד של אמה, קורי גמבל שגם היה ברשימת המוזמנים. היא ואודל אמנם לא צולמו יחד, אך דיווחים שונים מצביעים על כך שאולי הם נראו במיני מוסך שבו חנה הרכב שלה.

אם באמת השמועות האלה הולכות לכיוון מאומת בקרוב, זה לגמרי הולך לתפוס כותרות ובגדול משתי סיבות. הראשונה, משום שזו תהיה מערכת היחסים הראשונה של קים מאז שהיא ודיווידסון הפרידו כוחות ב-2022 והשנייה והג'וסית יותר, משום ששמו של אודל בקהאם ג'וניור נקשר בעבר לקלואי קרדשיאן לאחר שנראו יחד במסיבה, אך מהר מאוד היא כיבתה את להבת השמועות כשפרסמה בחשבון הטוויטר שלה: "מצטערת לפוצץ את הבועה שלכם. כשזוג שותה, פלרטוטים ופגיעה בפרטיות מתנגשים -דברים עשויים להיראות מעט מטורפים".

וואלה! סלבס גם נכחה במסיבה של ג'יי זי, הפפראצי פשוט לא קלטו אותה ליד דוכן הנקניקיות בפינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully