וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא יודעת מה קורה, ניסיתי הכל": קים קרדשיאן בעדכון כואב

עודכן לאחרונה: 31.1.2024 / 14:34

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים חשפה כבר לפני לא מעט שנים כי היא סובלת ממחלת הפסוריאזיס, ומדי פעם אף משתפת על מצב המחלה וההתמודדות שלה מולה. כעת היא מעדכנת על מצבה ועל ההתקף הכואב שהיא חווה לאחרונה. וואלה! סלבס רק בריאות

קים קרדשיאן משתפת על הפסוריאזיס/צילום מסך אינסטגרם

אשת העסקים וכוכבת הרילאטי קים קרדשיאן היא ככל הנראה אחת מ"הפרזנטוריות" היותר מוכרות של מחלת הפסוריאזיס, מחלה כרונית לא פשוטה ולפעמים אפילו כואבת במיוחד. הכוכבת חשפה שהיא חולה במחלה כבר לפני לא מעט שנים, וכעת היא משתפת עדכון כואב מההתפרצות האחרונה של המחלה.

קרדשיאן העלתה אתמול (שלישי) סטורי לעמוד האינסטגרם שלה בו צילמה את הכתמים האדומים שהופיעו על הרגל שלה וסיפרה: "כמה מטורף הפסוריאזיס שלי עכשיו, זה כאילו על כל הרגל שלי ואני לא יודעת מה קורה, אבל אני חייבת לפענח את זה. זה מטורף". היא הוסיפה כי היא לא בטוחה מה היה הטריגר להתפרצות וכי היא לא שינתה את התזונה שלה וכתבה כי היא "ניסתה הכל". למרות הכאב ואי הנעימות, היא בכל זאת הצליחה לראות את "הצד החיובי" בכתם שנוצר לה- הצורה שלו דומה ללב, או כמו שהיא אמרה בציניות: "למזלי, יש לי פסוריאזיס בצורת לב ליום האהבה".

כאמור, זו לא הפעם הראשונה שהכוכבת מספרת על המחלה ממנה היא סובלת. היא סיפרה ותיעדה כבר מספר פעמים בעבר את ההתפרצויות השונות שתקפו אותה, הסימנים שנוצרו לה על העור ואת דרכי ההתמודדות שלה מול המחלה. לאחרונה אף סיפרה כי יש לה במשרד מיטת שיזוף מיוחדת שמסייעת לה בטיפול, וכמובן, איך לא, צופי התכנית המשפחתית זוכרים היטב את סצינת חלב האם המפורסמת של האחות קורטני, כשעל פי קים גם הוא מסייע להקלה על תופעות המחלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully