וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזה לסכנה: העוקבים ברשת (שוב) תוקפים את קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 15:13

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים הצטרפה לטרנד הכי מדובר כרגע בטיקטוק וחשפה את המשרד שלה הכולל פריטים שגרתיים כמו דגם תלת מימדי של המוח שלה וקיר תמונות ענק של כל שערי המגזינים עליהם כיכבה. אבל מה הצליח להרגיז את העוקבים? וואלה! סלבס פס שיזוף

קים קרדשיאן. gettyimages, GettyImages
בזה לסכנה/GettyImages, gettyimages

כוכבת הרילאטי ואשת העסקים קים קרדשיאן ללא ספק יודעת לא רק ליצור טרנדים לוהטים, אלא גם להצטרף לכאלו קיימים ולבצע אותם כמו שרק היא מסוגלת. בשבוע שעבר היא ביצעה את אחד הטרנדים שכבשו לאחרונה את הטיקטוק ואף ניצלה את ההזדמנות כדי להשיק את הגוונים החדשים של המוצר היוצא תחת המותג שלה. לצד שלל התגובות המרימות על הביצוע, היו כמה שפחות התרשמו, ויצאו על הכוכבת בעקבות פריט אחד מסוים.

במסגרת הטרנד, קרדשיאן הציגה לראווה את המשרד העצום שלה, ובעיקר את הפרטים המעניינים שיש בו. לצד קיר מלא בתמונות של כל שערי המגזינים בהם היא כיכבה, חדר מנוחה מפנק ודגם תלת מימדי של המוח שלה ושל מטוסה הפרטי, הכוכבת ציינה שיש לה במשרד גם שתי מיטות שיזוף, מה שהצליח לקפיץ את הגולשים, ולא רק אותם.

הגולשים זעמו על כך שהכוכבת משתמשת במיטות שיזוף, שהוכחו כגורם סכנה לסרטן העור. במאמר ארוך שפורסם באתר הביוטי Allure קראו לכוכבת "להפסיק לנרמל מיטות שיזוף". במאמר הזכירו שוב על הסכנות שבשימוש במיטות מסוג זה, הפולטות קרינת UV שהוכחה כאחד מגורמי הסיכון למחלת סרטן העור.

הכוכבת נתקלה גם היא במאמר, ואפילו הגיבה על כך ברשת X (טוויטר לשעבר) כשכתבה: "יש לי פסוריאזיס וזה ממש עוזר לי כשזה רע. אבל אני לא משתמשת בזה לעתים קרובות מדי". קרדשיאן כנראה לא קראה את כל המאמר, כי גם לסוגייה הזו, של טיפול כביכול בפסוריאזיס באמצעות מיטת השיתוף, התייחסו באריכות בו: "בניגוד לדעה הרווחת, חשיפה ל-UV יכולה להזיק יותר מאשר לעזור בטיפול בפסוריאזיס", כך נכתב.

במאמר לא פספסו את ההזדמנות להזכיר את הניסיון של משפחת קרדשיאן עם סרטן עור, אחרי שב-2022 חשפה קלואי קרדשיאן, אחותה הצעירה של קים, כי הסירה מפניה גידול שהתברר כמלנומה. במאמר המשיכו וציינו גם סכנות וחסרונות נוספים של שימוש במיטת שיזוף, ובין היתר את הנזק שנעשה לעור ולהזדקנות שלו בעקבות חשיפה ממושכת לקרינה ולא שכחו להוסיף עקיצה על כך שהכוכבת מוכרת סרום ויטמין סי שעלותו היא 90 דולר שאמור לסייע ב"האטת תופעת ההזדקנות".

וואלה! סלבס אימצה ממזמן את גוון העור לבן קיר אחרי שלא נחשפה לשמש כבר יותר משני עשורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully