וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטת שיזוף ודגם של המוח שלה: המשרד המטורף של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 15:09

כוכבת הרילאטי ואשת העסקים הצטרפה לאחד הטרנדים הלוהטים בטיקטוק, והציגה לראווה את המשרד המשוגע שלה שכולל פריטים שגרתיים למדי כמו מיטת שיזוף, דגם תלת מימדי של המוח שלה ובובה עם מידות הגוף המדוייקות שלה. רגע, מה?! וואלה! סלבס מזכירה אלקטרונית

קים קרדשיאן. gettyimages, GettyImages
קים קרדשיאן/GettyImages, gettyimages

אם אתם חלק מדור ה-Z, או סתם כאלו שנהנים לגלול בטיקטוק ומכירים כל סרטון שעולה באפליקציה, אתם לגמרי מוזמנים לדלג על השורה הבאה. אבל אם גם אתם, בדומה לוואלה! סלבס, עדיין מנסים לפענח איך עובדת האפליקציה הזו ומה קורה עם כל הטרנדים בה, ננסה להסביר גם לכם את הטרנד הלוהט שגרם לכוכבת הריאלטי ואשת העסקים קים קרדשיאן לחשוף את המשרד המשוגע שלה.

במסגרת הטרנד שכבש לאחרונה את האפליקציה, בעלי מאפיינים או מקצועות מסוימים מציגים תכונות הקשורות לאותו המאפיין, כשכל משפט נפתח בהצגה של אותו מאפיין ובמילה "כמובן". זאת ככל הנראה הדרך הכי טובה להסביר את זה, ומצטערים, אבל אין ברירה אלא לצפות בסרטוני הטיקטוק כדי להבין עד הסוף את הכוונה.

כאמור, אל הטרנד המוביל הצטרפה גם הכוכבת, שניצלה את ההזדמנות כדי לקדם באמצעותו את השקת 15 הגוונים החדשים לתוחמי השפתיים שיוצאים תחת המותג שלה SKKN. במהלך הסרטון שהיא העלתה לעמוד הטיקטוק, קרדשיאן מסתובבת ברחבי המשרד העצום שלה בעודה עטופה בחלוק מפנק, וכשהיא מציגה לראווה לא מעט דברים שגרמו ללסת שלנו להשמט. הסרטון מתחיל בתצוגה מרשימה של קיר המלא בתצלומים ממוסגרים של כל שערי המגזין בהם היא כיכבה. משם עוברת הכוכבת לבובת חלון ראווה המוצבת בחדר ההתארגנות, ושמידותיה תואמות באופן מדוייק לאלו שלה.

משם עוברת הכוכבת לקיר נוסף המלא בתמונות של דמותה, כשהפעם הן מוצגות בלופ על מסכי ענק שמקרינים את התמונות מקמפיין ביוטי בכיכובה. אבל מה שבאמת מעניין בסרטון היו הפריטים המפתיעים הבאים- בעודה שוכבת על שולחן העבודה שלה, קרדשיאן הציגה לראווה דגם תלת מימדי של המוח שלה ודגם של המטוס הפרטי שלה המונחים על שולחנה. כי למי מאיתנו אין דגם מיניאטורי של אחד מחלקי גופו?!

ורגע, זה לא נגמר כאן. המשרד של הכוכבת כנראה ענקי במיוחד, מכיוון שהוא מכיל לא פחות משתי מיטות שיזוף, אחת מהן באמצעות אור אינפרא אדום. סטנדרטי. במשרד קיים גם חדר תצוגה גדול של כל המוצרים שיצאו תחת המותג שלה, וחלל ישיבה עצום ומפנק שמעוצב בדומה לעיצוב המאפיין גם את ביתה של הכוכבת ושהפך להיות מזוהה עמה.

וואלה! סלבס עדיין על שולחן עבודה מתפרק מאיקאה, כשהיא מתחזקת את היציבות שלו באמצעות תחתיות של ספלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully