וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן חשפה שעברה ניתוח להסרת גידול מפניה

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 11:59

כוכבת הריאליטי חשפה בחשבון האינסטגרם שלה שעברה הליך רפואי להסרת גידול מפניה, לאחר שנתפסה כשהיא חבושה: "רוצה להזכיר לכולם ללכת להיבדק באופן קבוע". וואלה! סלבס צלקת

קלואי קרדשיאן, מט גאלה 2022. GettyImages
רק בריאות. קלואי קרדשיאן/GettyImages

צלמי פפראצי חרוצים תיעדו בימים האחרונים את קלואי קרדשיאן, כשתחבושת גדולה מעטרת את פניה. לאחר שלל שמועות וספקולציות, כוכבת הריאליטי החליטה להסביר במה מדובר, והעלתה שורה של סטוריז לחשבון האינסטגרם שלה.

"זיהיתי נגע קטן על הלחי שלי, אבל חשבתי שמדובר בפצעון. אחרי מספר חודשים הבנתי שהוא לא עובר, והחלטתי ללכת להיבדק", כתבה.

קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

קלואי המשיכה וסיפרה שעברה שתי ביופסיות, והיא נקראה לעבור ניתוח חירום לאחר שהתברר שמדובר בגידול שעשוי להיות סרטני. "הרופאים נדהמו ממה שראו ואמרו שזה נגיד מאוד לאישה בגיל שלי. ימים ספורים לאחר מכן, נקראתי לעבור ניתוח חירום להסרת הגידול. צלצלתי לרופא שהוא חבר קרוב של המשפחה, וידעתי שהוא יטפל בפנים שלי בצורה מדהימה".

קרדשיאן עברה ניתוח להסרת הגידול, וכעת היא מחלימה ממנו. "אני חולקת את הסיפור הזה איתכם רק כדי להזכיר לכולם ללכת להיבדק, ולעשות זאת לעיתים קרובות. כשהייתי בת 19, עברתי ניתוח דומה בגב. אני נמצאת בסיכון לחלות בסרטן העור, ואני מקפידה על מקדם הגנה בכל יום. אני מורחת אותו באדיקות דתית, אז אם זה קרה לי - זה יכול לקרות לכולם. קחו את הנושא ברצינות, תקפידו על בדיקות עצמיות ולכו לרופא אחת לשנה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קלואי קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
קלואי קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

המדהים בכל הסיפור הוא שקרדשיאן מסתובבת חבושה כבר תקופה ארוכה, אבל הצליחה להסוות את זה באמצעות איפור ופוטושופ. "אני נמצאת בתקופת החלמה, ועדיין צריכה להסתובב עם תחבושת. כשאסיר אותה, תישאר צלקת. עד אז, תהנו מהדרך המהממת בה חבשתי את עצמי". להסבר צורף קולאז' של קרדשיאן מהתקופה האחרונה, שכלל תמונות מקוריות. בתמונות שהעלתה לפיד שלה, היא הסתירה את התחבושת באמצעות פוטושופ. אמנות!

וואלה! סלבס מקפידה באדיקות דתית רק על דבר אחד בחייה: סמבוסק פיצה לארוחת ארבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully