וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפספסת הזדמנות: ספיר בורגיל עוקצת את שניר, שי וסתיו קצין

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 11:34

דיירי העונה הקודמת של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" עדיין לא שמעו על האופציה של לשמור בבטן וממשיכים לנפנף בריבים שלהם, בלי לשכוח לזרוק שייד אחד על השנייה מול כולם. וואלה! סלבס נשארת בתודעה

ספיר וליאל זורקים שייד על סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
רואים את שמחת החיים?/צילום מסך, אינסטגרם
ספיר וליאל זורקים שייד על סתיו קצין. אינסטגרם, צילום מסך
ברבי משקשקת?/צילום מסך, אינסטגרם

אם במקרה לא הצלחתם להגיע לסף ההכלה שלכם אחרי השאלות והתשובות שקיימה יוצאת הריאליטי ואושיית הרשת סתיו קצין בחשבון האינסטגרם- תנוח דעתכם, כי למזל כולנו גם מתמודדת "האח הגדול" לשעבר ספיר בורגיל, נהנתה מלזרוק קצת שייד על מי שהיו בעבר השותפים שלה.

לפחות הפעם כן הייתה סולחה אחת אחרי שנשאלה על ליאל קוצרי: "אולי תחזרי לקשר עם ליאל? דווקא היית בשמחת חיים שהייתם בקשר איתו". בתגובה השיבה: "אני בטוחה שהזמן תמיד עושה את שלו והבית והלב שלי תמיד פתוח. אני לא כועסת ולא שומרת רע לאף אחד והוא יודע שאני מאוד אוהבת אותו ואת המשפחה שלו (עדיין עוקבת אחריו למרות הכל)", הדגישה.

לא הרבה לאחר מכן, בזמן שהברבי של העונה הקודמת לכלכה על שניהם, קוצרי ובורגיל העלו צילום מסך מתוך שיחת וידיאו שקיימו ולא שכחו גם להביע חיבה: "נבלה שאני אוהבת!" כתבה ספיר. ליאל מצידו פרסם גם הוא את התיוג והוסיף: "אני אוהב יותר", בלי לשכוח חתימה עם לב אדום כמובן.

ספיר זורקת שייד על שי ושניר. אינסטגרם, צילום מסך
כמו דבורה מיד עוקצת?/צילום מסך, אינסטגרם

הכיף לא נגמר כאן, בזכות אחד מהגולשים ששאל אם תרצה ילדים בקרוב אחרי שהתארסה לאברהם אקלום: "נתחיל עם כלב ונתקדם", פתחה את התשובה בצורה רגועה ועם רקע של גורים מתוקים, יש שיגידו אפילו- שמה את הדבש לפני העוקץ.

"אני מעדיפה שזה יקרה אחרי החתונה כדת וגדין ולהנות בירח הדבש ואז... אם זה יגיע לפני זה רק בורא עולם" סיכמה בנימה חיובית. נזכיר (למרות שאין שיפוטיות) שמי שכן נכנסו להריון לפני שהספיקו להתחתן הם אחיה של ספיר, שניר בורגיל ובת הזוג שלו מבית האח, שי לי עופרי. שכל אחד יעשה עם המידע הזה מה שהוא רוצה.

וואלה! סלבס נעקצה על ידי קבוצה של דבורים אחרי שניסתה לטעום דבש טהור כמו פו הדב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully