וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפוי ביותר: האקסית של אושר כהן בדרך לריאליטי?

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 14:47

הרוחות אחרי הפרידה המלוכלכת של הזמר אושר כהן וארוסתו לשעבר אמנם כבר נרגעו. אבל אם חשבתם שהגברת עומדת להיעלם, תחשבו שוב - כי כרגע, ככל הנראה היא לא הולכת לשום מקום. וואלה! סלבס 15 דקות תהילה

אושר כהן ובת הזוג סהר נועם. אינסטגרם, צילום מסך
כבר ממש אבל ממש לא ביחד/צילום מסך, אינסטגרם

אם עד לפני כחודש לא הכרתם או שמעתם מעולם את השם סהר נועם, אתם יכולים להיות רגועים. הבחורה הצעירה אכן הייתה מאה אחוז אלמונית, חוץ מהעובדה שאחזה בטייטל "ארוסתו של" הזמר אושר כהן.

עכשיו, אחרי שהרוחות נרגעו והפרידה המלוכלכת מאחורינו (מקווים), נועם זכתה לעליית עוקבים יפה יפה בחשבון האינסטגרם שלה בעקבות הפרשה. דבר שהוביל את העוקבים להיוודע לבשורה החדשה עליה דיווחה בעוד סטורי של שאלות תשובות, שככל הנראה מתפרש כהשתתפות מתקרבת בתכנית ריאלטי.

"תכנסי לאח הגדול", כתבו לה העוקבים והיא בתגובה מפתיעה דיווחה: "הציעו לי, אולי שנה הבאה (אמוג'י קורץ הכרחי)". וואלה! סלבס לא תהיה מופתעת אם הפקת התוכנית של הבית המדובר במדינה תחליט לאמץ את סהר לדיירת מן המניין, שתמשיך לספק את הרעש הנוכחי שהיה לאחרונה ובהתאם רייטינג ראוי לערוץ.

סהר נועם מספרת שפנו אליה מ"האח הגדול". אינסטגרם סהר נועם, צילום מסך
תהיה דיירת בעונה הבאה או לא?/צילום מסך, אינסטגרם סהר נועם

בחודש ינואר האחרון נחשפנו לאחת הפרידות המלוכלכות ביותר בביצה, כזו שפתחה תיבת פנדורה. הרגע בו סהר נועם, ארוסתו לשעבר של הזמר אושר כהן החליטה להוציא את כל הכביסה המלוכלכת החוצה, מבלי להביט לאחור - בטענה שכהן שבגד בה יותר מפעם אחת. הרבה מים ודרמות עברו מאז בנהר, הזמר כבר הספיק להשיק כמה סינגלים מתוך אלבום EP חדש. ביניהם אחד שנראה מכוון מאוד לעבר האקסית, הנושא את השם "עד שיירד הסהר" שגם שם העוקבים הצמאים לג'וס ניסו להקצין את הסכסוך וטענו כי הוא מקלל אותה בשיר - דבר שלא היה ולא נברא כמובן.

וואלה! סלבס בקשר מעולה עם כל האקסים, היא זוכרת להם לטובה כל מנת שווארמה שרכשו עבורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully