וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסערה שהטריפה את הרשת: אושר כהן מגיב לראשונה

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 15:04

בימים האחרונים השם הכי חם ברשתות החברתיות ובאתרי הרכילות השונים היה זה של הזמר אושר כהן וארוסתו לשעבר סהר נועם, שבתוך פחות מיממה הפכו לסיפור הכי מסקרן שהיה כאן מזה תקופה ארוכה. כעת, אחרי שהואשם בבגידה, הזמר מגיב לראשונה. וואלה! סלבס טלנבולה

אושר כהן ובת הזוג סהר נועם בהצעת הנישואין. ליעד קבביה,
אירועי הפרקים הקודמים/ליעד קבביה

אם גללתם ברשתות בימים האחרונים כנראה שיצא להם להתקל בסערה התורנית, שהייתה לא פחות דרמטית מזו שהתחוללה במזג האוויר שבחוץ. מדובר כמובן בדרמה הרומנטית שבה מככב הזמר אושר כהן, שרק לאחרונה ביטל את האירוסין שלו לסהר נועם שהחליטה לחשוף מה הוביל לפרידה וטלטלה את הרשתות החברתיות.

למי שלא היה בכדור הארץ (או ברשת), נזכיר כי כהן היה אמור להתחתן עם סהר, ואחרי שתאריך החתונה והאולם כבר שוריינו, השניים הפתיעו את כולם כשהודיעו על פרידה. מאז הם שמרו על שתיקה יחסית, עד שלפני יומיים רץ ברשת סרטון של הארוסה לשעבר עם החבר החדש, מה שפתח תיבת פנדורה שלמה סביב סיפור היחסים והפרידה שלה ושל הזמר. סהר התראיינה וסיפרה כי השניים נפרדו אחרי שלא הסתדרה עם אמו, ואם זה לא מספיק, חשפה כי הזמר בגד בה פעמיים בזמן שהם היו ביחד, כך לדבריה.

כהן, כאמור, שמר עד כה על שתיקה ועכשיו הוא החליט להגיב לראשונה, בערך. בפוסט שהעלה לעמוד האינסטגרם שלו כתב הזמר: "יש לי כל כך הרבה דברים להגיד, אבל חכו שנייה, בואו נפגש רגע נעשה ערב מיוחד". אז לא, הזמר לא מתכנן לפתוח לייב באינסטגרם וגם לא לקיים מפגש מעריצים, אלא פשוט הכריז על פתיחת הופעה: "הרבה זמן לא נפגשנו בגלל המלחמה. נתרגש, ננציח את היקרים לנו מכל
ובעיקר נשמח- כי אנחנו עם ישראל".

וכך, במקרה או שלא, הוא ענה מהר מאוד לאיחולים של המעריצים שקיוו שהדרמה תספק אלבום חדש של הזמר האהוב, שהולך להוציא בקרוב שלושה שירים חדשים, כשהראשון מביניהם יצא ממש מחר (רביעי). אתם יודעים איך אומרים, כשהחיים נותנים לך לימונים, כדאי שתעשה מהם לימונדה. ואין ספק שבמקרה הזה כנראה מדובר בלימונדה רווחית במיוחד.

וואלה! סלבס הוציאה בעבר שיר על האקס אבל נאלצה לגנוז אותו אחרי שתבעו אותה על לשון הרע ופגיעה בשמיעה של המאזינים.

  • עוד באותו נושא:
  • אושר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully