וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העלילה מסתבכת: האקסית של אושר כהן טוענת שבגד בה ולא פעם אחת

עודכן לאחרונה: 29.1.2024 / 10:17

אם גללתם אתמול ברשתות החברתיות בשעות הערב כנראה שנקלעתם לדרמה הסוערת שהתחוללה בין הזמר אושר כהן לארוסתו לשעבר, סהר נועם. אחרי שנשמעו טענות שונות לגבי הפרידה, סהר חשפה פרט מפתיע במיוחד. מה קורה שם? וואלה! סלבס אהובי כרטיס אדום

אושר כהן ובת הזוג סהר נועם. אינסטגרם, צילום מסך
אושר כהן וסהר נועם בימים יפים יותר/צילום מסך, אינסטגרם

עד אתמול בערב ספק כמה אנשים היו יודעים לענות על השאלה "מי זו סהר נועם?", ולא בטוח אפילו כמה היו מתעניינים גם בצד היותר מוכר של הדרמה הסוערת, הזמר אושר כהן. אבל אחרי שהופץ סרטון של אותה סהר כשהיא מתנשקת עם בחור חדש, נפתחה תיבת פנדורה שעוררה דרמה וסערה שכבשו את הרשתות החברתיות.

אם לא הייתם חלק מהלופ, וואלה! סלבס כאן לספר שוב כי מדובר כאמור בזמר המצליח של השנה האחרונה אושר כהן, וארוסתו לשעבר, סהר נועם, שנפרדו לאחרונה כחודש אחרי שהוא הציע לה נישואים, אפילו שכבר נבחר האולם והתאריך המיועד. אתמול, כאמור, פחות משבועיים אחרי הפרידה היא כבר העלה סרטון עם החבר החדש ומכאן העלילה הלכה והסתבכה.

ברשת סערו בעקבות המהירות כביכול שנועם עברה הלאה, ובעיקר קיוו שזה ישפיע על המהירות שבה יצא האלבום החדש של הזמר ששר לא מעט על אהבה ושברון לב, משל היה מדובר באלבום חדש של טיילור סוויפט שידועה בזריקת שייד על האקסים דרך השירים שלה. תחילה הגיבו צמד האקסים באיפוק, וביקשו מהעוקבים להפסיק עם התגובות הרעות. זמן קצר אחר כך הסיפור כבר קיבל תפנית כשסהר החליטה לפתוח את מה שלטענתה באמת קרה במערכת היחסים ולא חסכה בפרטים.

הסטורי של סהר נועם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי שהחל את המהומה/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה שהעניקה לעיתונאית לילך מרקוביץ', טענה נועם כי החלה לצאת עם החבר החדש אחרי הפרידה מכהן, וגוללה את סדר הזמנים שקדם לכך. לפי טענתה, היא והזמר יצאו במשך שנה וחצי אבל נפרדו מכיוון שלדבריה בגד בה פעמיים. אחרי הפרידה הזו הם יצאו עם בני זוג אחרים וכך הכירה את עמית, הבחור איתו העלתה את הסרטון המדובר, אך היא נפרדה ממנו ובמקביל כהן נפרד מהבחורה איתה יצא והם החליטו שוב לתת צ'אנס למערכת היחסים ביניהם.

אבל כאמור, הטלנובלה לא מסתיימת כאן. לדבריה של נועם, השניים חזרו לפני כשבעה חודשים אך לזמר שוב היו "קטעים עם בחורות והוא טס מלא למיקונוס". ארבעה חודשים לאחר החזרה הוא הציע לה נישואים, ולטענתה הלחץ של החתונה השפיע על שניהם. בנוסף, היא מספרת, אמו של הזמר לא אהבה אותה מהרגע הראשון ולא קיבלה את הקשר ביניהם, מה שעוד גרם לריבים בין בני הזוג. לטענתה, מה שלבסוף גרם לפיצוץ הקשר היה שכהן ביקש ממנה לסדר את העניינים עם אמא שלו ושהיא "תוכיח לאמא שלו למה הוא התאהב בה או שהוא מבטל את החתונה".

לאחר שהשתיים לא הצליחו להסתדר מערכת היחסים הסתיימה: "אמרתי לו שאני לא מסוגלת להתחתן איתו יותר, ולא לקום כל בוקר בניסיון לרצות אותו ואת המשפחה שלו". הזמר עצמו סירב להגיב לדברים וכעת רק נותר לראות האם תהיה התפתחות לדרמה הכי מסקרנת שנוצרה כאן מזה תקופה ארוכה.

וואלה! סלבס לא שומרת על קשר עם האקסים שלה. או עם אף אחד אחר.

  • עוד באותו נושא:
  • אושר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully