וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוהבת לאוייבת: מה קרה בין אושר כהן לארוסתו לשעבר?

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 21:22

הזמר אושר כהן וארוסתו לשעבר, סהר נועם, נפרדו כחודש לאחר הצעת הנישואים אפילו שנבחר כבר תאריך והאולם היה סגור. פחות משבועיים אחרי הפרידה, היא תיעדה את עצמה צמודה עם בחור חדש והצליחה להוציא תגובה גם מהכוכב. וואלה! סלבס זורקת טבעת

הסטורי של סהר נועם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של סהר נועם/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של סהר נועם. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של סהר נועם/צילום מסך, אינסטגרם

נתחיל מלעשות לחלק מהקוראים שלנו סדר למקרה והם לא טרחו לעקוב אחרי חיי האהבה של הזמר אושר כהן לאחרונה, או שאת הערב (א') האחרון העבירו מתחת לאבן. כהן ביטל את האירוסים ממי שהייתה בת זוגתו במשך שנים ארוכות, סהר נועם, על אף שכבר סגרו תאריך ואפילו הספיקו גם למצוא את האולם המושלם.

למרות שוואלה! סלבס שמעה רחשים מסקרנים, לא משלמים לה מספיק כדי להתמודד עם תביעת לשון הרע אז היא תסתפק בלהסביר את השתלשלות האירועים. הכל התחיל אחרי הפצתו של סטורי שהיה מיועד לחבריה הקרובים של האקסית הטרייה בו היא מנשקת גבר אחר פחות משבועיים אחרי הפרידה המתוקשרת מהזמר.

עמודי רכילות מסויימים התחילו לקסקס עד שהיא החליטה לקחת יוזמה ולתייג אותם בסטורי ציבורי בו היא והגבר המסתורי מתנשקים וכתבה: "באהבה", אבל זאת הייתה רק ההתחלה. לאחר מכן הוסיפה נועם: "ועכשיו ברצינות, אני מבינה את כל הסקרנות והרצון לדעת. אף אחד לא יודע מה קורה בין בני זוג והכי קל זה לשבת מאחורי מקלדת ולאחל איחולים שלא מאחלים לאוייבים שלנו מבלי לדעת בכלל מה קרה ומה היה".

הסטורי של אושר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אושר כהן/צילום מסך, אינסטגרם
הסטורי של אושר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של אושר כהן/צילום מסך, אינסטגרם

"שכל אחד יחיה את החיים שלו על פי מה שנראה לו לנכון כי בנינו, יש דברים יותר חשובים להתעסק בהם כרגע, בעזרת השם שהמלחמה תיגמר ושכל החטופים יחזרו הביתה", חתמה את הדברים בנימה מגבשת עם לב אדום. אגב, חדי העין שמו לב שהיא כבר העלתה בעבר תמונה שלהם יחד לפני ארבעה ימים כבר עם הכיתוב: "הלב שלי" והוסיפה להיילייט שלה.

בסופו של דבר הסערה ברשתות הגיעה גם לכהן עצמו שנאלץ להגיב: "שבוע טוב ומבורך אהובים שלי. מעבר לתקופה העצובה שאנחנו עוברים כעם, כבר הרבה זמן שאני רוצה למצוא את המילים ולשתף אתכם בדברים האישיים שאני עובר לאחרונה. מרגיש שכבר תקופה אתם חווים אותי וגם ככה אין סודות בינינו, ואני מרגיש שאוכל לעשות את זה רק דרך השירים וההופעות".

"אז שתדעו, אני עושה הכל כדי שבקרוב גם נוכל להתרגש מהשירים שאני מכין לכם וגם כדי שנוכל להיפגש לערב של תרופה וחוויה. תודה רבה על כל החיזוקים, עם ישראל חי. ניפגש בקרוב. אני מאושר מהעובדה שהחיים שלי מעניינים וחשופים אליכם, אל תתנו מקום לתגובות רעות ושנאה, אנחנו לא כאלה. הכל לטובה ומהשם יתברך, תודה עליכם", סיכם בהוקרת תודה. נחכה למנורה כדי לשמוע את הג'וס.

וואלה! סלבס הצליחה להבריח את הדייט האחרון שלה אחרי שחשב שהבטן הרגילה שלה היא בטן הריון.

  • עוד באותו נושא:
  • אושר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully