וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו יומנים: אושר כהן מתחתן ואנחנו כבר יודעים מתי ואיפה

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 13:08

עשרה ימים אחרי שהזמר אושר כהן התארס לבחירת ליבו סהר נועם, הזוג המאורס ממש לא מחכה. לוואלה! סלבס נודע שהשניים כבר סגרו תאריך ולוקיישן לחתונה, וזה הולך להיות אירוע ענק. אז כמה מוזמנים ומה בתכנית האומנותית? וואלה! סלבס פרסום ראשון

הזמר המצליח אושר כהן (25) הוציא בשנתיים האחרונות לא מעט להיטים וכבש פעם אחר פעם את מצעדי הלהיטים, אחרי שבמשך לא מעט שנים כתב שירים עבור זמרים אחרים שהפכו גם הם ללהיטים מוצלחים. השנה הוא רושם גם הצלחה אישית מיוחדת בחייו האישיים, כשלפני עשרה ימים כרע ברך והציע נישואין לבת הזוג שלו סהר נועם (25).

ההצעה המרגשת התרחשה במלון סטאי, על רקע תפאורה מושקעת כמיטב המסורת וכללה גם את הזמר יונתן קלימי ששר לשניים בזמן ההצעה. המאורע המשמח התרחש כאמור ממש לא מזמן, אבל השניים ממש לא בזבזו זמן וכבר סגרו את כל הפרטים החשובים הנוגעים לאירוע הנוצץ.

אז ככה, אם אתם במעגל השני או השלישי (ואפילו הרביעי חמישי) של הזוג, יש מצב שאתם תקבלו מאוד בקרוב הזמנה לחתונה, שכן לאירוע שיתקיים במתחם הארועים גבריאל יוזמנו לא פחות מכ-1500 מוזמנים, וזה לא כולל את שלל הזמרים שיופיעו במהלך הערב.

ולמי שיצטרך בייביסטר כדי שיתחיל לשריין כבר מעכשיו, כי זה הולך לקרות ממש בקרוב, ב-28 לפברואר, שזה רק עוד חודשיים וקצת מהיום. שבועיים אחר כך הולכת להתקיים באותו המתחם ממש חתונה נוצצת ומרובת מוזמנים אחרת, של זוג יוצאי האח הגדול בר כהן ואליאב טעטי, ששריינו את התאריך 11.3 עבור האירוע המרגש שלהם.

וואלה! סלבס מגיעה לחתונות רק אם מובטח לה שיוגשו קבבוני טלה כבר בפתיחה.

  • עוד באותו נושא:
  • אושר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully