וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סהר הבת ז**ה": הקללה לאקסית שמופיעה בשיר החדש של אושר כהן

עודכן לאחרונה: 12.2.2024 / 14:33

מעריצי הזמר שמו לב כי באחד השירים החדשים שהוציא לאחרונה, השתרבבו למילים המופיעות באפל מיוזיק קללה שכוונה לארוסתו לשעבר. איך הן הגיעו לשם ומה הייתה התגובה שלה? וואלה! סלבס קסקסנית

נראה שהדרמה הגדולה בין הזמר המצליח אושר כהן לבית ארוסתו לשעבר סהר נועם לגמרי רחוקה מהלרגע. אחרי שהשניים ביטלו את האירוסין והסערה שהגיעה לאחר מכן כשנועם חשפה כי הסיבה לפרידה הייתה בין היתר הבגידות החוזרות של הזמר ומערכת היחסים הרעועה עם אמו, כעת מגיעה הסתעפות נוספת במריבה בין השניים.

כהן הוציא לאחרונה אלבום EP חדש שכלל שלושה שירים, שאחד מהם שנראה מכוון מאוד לעבר האקסית נושא את השם "עד שיירד הסהר". מי שהאזין לשיר דרך אפל מיוזיק והתעניין במילים, שם לב שבין השורות המרפררות למערכת היחסים הכושלת בין השניים, ביניהן גם השורה "אני שונא את הסהר", השתרבבה שורה שלא מופיעה במילות השיר המקורי- "סהר הבת זונה".

סהר נועם מגיבה למילים שהוכנסו לשיר של אושר כהן. אינסטגרם, צילום מסך
סהר נועם מגיבה למילים שהוכנסו לשיר של אושר כהן/צילום מסך, אינסטגרם

המילים, כאמור, לא מופיעות במילות השיר שהוציא הזמר והוא גם לא שר אותן כמובן, ולכן עלתה התהייה איך בכל זאת הצליחה להגיע הקללה לאקסית אל המילים המופיעות באפליקציה. עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של אושר כהן מסר בתגובה: "ככל הנראה פרצו לאפל מיוזיק ושינו שם את המילים כי אלה בטוח לא המילים המקוריות". השורה המדוברת, אגב, הספיקה להמחק מאז מאפליקציית המוזיקה.

התקרית המשונה לא נעלמה מעיניה של האקסית ש"זכתה" לקבל את הקללה. היא ככל הנראה פחות קנתה את ההסברים שהגיעו מטעמו של הזמר ובסטורי שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה הגיבה בעקיצה: "תלמדו אותי גם אולי גם אני אשנה כמה מילים".

וואלה! סלבס ניזונה משמועות, דרמות ופחמימות ריקות ומודה על כל יום שיש בו סערות שכאלו.

  • עוד באותו נושא:
  • אושר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully