וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרוניקה של פיצוץ ידוע מראש: תולדות הרומן בין אליקו ללירז

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 12:15

ביממה האחרונה הרשתות סוערות סביב המשבר הזוגי שפקד את אליקו ולירז ארז, שעזבה את ביתם המשותף שבועיים אחרי שילדה את בנם הבכור וחזרה לבית הוריה. אבל איך הכל התחיל? וואלה! סלבס מסכמת

כאילו וואלה! סלבס לא חווה מספיק טלטלות רגשיות בחודשים האחרונים, אתמול (ד') היא הייתה הראשונה לספר לכם שאליקו ולירז ארז חווים משבר ביחסים. נכון, לא מדובר בידיעה הכי מפתיעה שהאצבעות הדביקות שלנו הקלידו אי פעם, אבל הלב יוצא ללירז בת ה-19 שעזבה את הבית שחלקה עם שדרן הרדיו בן ה-47 וחזרה לבית הוריה.

אז איך סיפור האהבה המוזר בין השניים התחיל? וול, מדובר במחילת ארנב לא נעימה במיוחד, אבל וואלה! סלבס היא אישה שלא מפחדת לקחת סיכונים, בעיקר כי אין לה הרבה מה להפסיד.

אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
כספת אומרים לכם!/צילום מסך, אינסטגרם

בינואר 2023, לפני קצת יותר משנה, אליקו העלה תמונה מערב השנה החדשה בה הוא אוחז בידה של עלמת חן מסתורית. אחרי בירור קצרצר, עלה שמדובר בלירז, שהייתה בת 18 ושבוע כשהתמונה פורסמה. אליקו היה אז בן 46, גרוש עם ילדים שגילם קרוב או זהה לגילה של בת הזוג החדשה שלו.

הרשת התמלאה בתגובות שנעו בין פארודיה לדאגה כנה, אך אלו לא נגעו בשדרן הרדיו שכתב: "לירז, בשעות שהתקשורת מתעסקת בגיל שלך, אני זכיתי להכיר את האדם המיוחד שאת. את הבגרות הפנימית והיופי שלך שרק אני מכיר. אוהב אותך". אכן, רגשות אופייניים לבני זוג שהכירו שבוע שלם.

ארבעה חודשים של אופוריה מהולה בקרינג' חלפו עד המשבר הפומבי הראשון של בני הזוג. מחיקה הדדית של תמונות והצהרות אהבה מהאינסטגרם הציתו שמועו על פרידה. אחרי קאמבק קצרצר הם נפרדו באופן רשמי, רק כדי לחזור להיות ביחד ולמתוח את וואלה! סלבס עד קצה גבול היכולת.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אליקו לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
שמלה הולמת לכותל המערבי/צילום מסך, אינסטגרם

בליל קיץ חמים בני הזוג נסעו לכותל המערבי, חמושים במניקור טרי ואאוטפיטים מפוקפקים. שדרן הרדיו כרע ברך, לא מעשה של מה בכך כשמביטים בסקיני ג'ינס שלו ושלף טבעת. לירז השיבה בחיוב. נכון, לא כל הצעת נישואים זריזה מרמזת על הריון, אבל זה לגמרי היה המקרה כאן והשניים חשפו שהם מצפים לילד משותף ראשון בחודש נובמבר האחרון.

בדיוק כשחשבנו שכל שיאי הקרינג' נשברו, הם החלו לשחרר סרטוני טיקטוק מטרידים ובישרו שהלידה של יורש העצר תועבר בלייב באינסטגרם. וואלה! סלבס שתתה מיץ אומץ וצפתה במשדר כולו, במהלכו אליקו התפלל, האכיל את לירז בכדורי שוקולד ושחרר אמירות חסרות מודעות לחלל האוויר.

באחד מסטורי הטיקטוק המשותפים שלהם, סיפרו בני הזוג על ההיכרות ביניהם. לירז התקשתה בחניה מתחת למקום העבודה שלה, אליקו שעבר במקום הציע לעזור לה והם החליפו חשבונות אינסטגרם. אפשר להתווכח על הגיל של לירז באותו מפגש ולתהות למה לא היה לה נהג מלווה, אבל הנורות האדומות היו צריכות להידלק כבר אז.

אחרי שאליקו הזמין את לירז לדייט ראשון היא סירבה בנימוס והסבירה שלא תרגיש בנוח להיראות איתו בציבור. הוא, בתגובה כתב לה "מי את חושבת שאת? צפונבונית מתנשאת". למרבה האימה הדייט התקיים והשניים סיפרו שיצאו אליו עוד לפני שמלאו ללירז 18 אבל אליקו "לא בדק את תעודת הזהות שלה".

קל לצחוק על הזוגיות, הפרידה וכל מה שקשור לאליקו ולירז. בפועל מדובר במערכת יחסים לא שוויונית, בלשון המעטה, ואף גבר שגילו נושק ל-50 לא צריך לדבר ככה לנערה צעירה. האם בני הזוג יצלחו את המשבר הנוכחי ויחזרו להיות יחד? וואלה! סלבס מקווה, בעיקר בשביל לירז שנראית מתוקה להפליא, שלא.

  • עוד באותו נושא:
  • אליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully