וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליקו ובת הזוג מעוררים סערה: "איפה ההורים שלה?!"

עודכן לאחרונה: 3.1.2023 / 11:52

שדרן הרדיו שמנהל מערכת יחסים עם צעירה שחגגה 18 בשבוע שעבר ממשיכה לעורר סערה, והגולשים לא מצליחים להבין את הזיווג המוזר: "גבר שקונה אהבה בכסף". וואלה! סלבס טסט ראשון

אליקו לירז ארז. צילום מסך אינסטגרם, ניר פקין
על מה הם מדברים? לירז ארז ואליקו/ניר פקין, צילום מסך אינסטגרם

האמירה הישנה אומרת שלכל סיר יש מכסה, אבל כשמדובר בקלחת שנוצרה אי שם בשנות ה-70, נראה שמכסה משנת 2004 פחות יתאים לה. וואלה! סלבס מדברת כמובן על שדרן הרדיו אליקו בן ה-45, שמנהל מערכת יחסים עם לירז ארז, שחגגה לפני שבוע את יום הולדתה ה-18.

התגובות ברשת לא נשארו אדישות לזיווג המוזר, וגולשים מודאגים לא הצליחו להסתיר את המחשבות שלהם על הזיווג, ביניהם כמה כוכבים מקומיים. פרלה דנוך כתבה "מה אתם מתעסקים בקטינות? סליחה, בקטנות", בזמן שגולשת אחרת כתבה "לגיטימי שילדה תרצה לצאת עם דורה, הדמות האהובה עליה".

קראו עוד:
בת 18 ושבוע: לאליקו יש בת זוג חדשה
איזו מסיבה: הזמרים הגדולים הגיעו לחגוג עם אליקו

לירז ארז, בת הזוג של אליקו. @lirazerez__, Giphy
בהחלט/Giphy, @lirazerez__

אחרים התייחסו לפרסומים קצת יותר ברצינות, ותהו אם בני משפחתה של לירז לא מעורבים. "איפה ההורים שלה בדיוק?" תהה גולש מודאג, ואילו אחרת כתבה "גבר שיוצא עם ילדה זה גבר חסר בטחון עצמי שקונה אהבה בכסף, שלא מסוגל להתמודד מול אישה בוגרת. מעורר רחמים לילדה שדופקת את חייה בשביל צנימי החיים ומעורר רחמים לגבר שמנצל ילדה".

אליקו עצמו לא מתרגש יותר מדי מהתגובות העוקצניות, והעלה לסטורי שלו תמונה של לירז, לה הוסיף את הכיתוב "לירז, בשעות שהתקשורת מתעסקת בגיל שלך, אני זכיתי להכיר את האדם המיוחד שאת. את הבגרות הפנימית והיופי שלך שרק אני מכיר. אוהב אותך". אכן, רגשות אופייניים לבני זוג שמכירים שבוע שלם.

וואלה! סלבס התאהבה פעם בתוך שבוע, אבל לא באדם כי אם בחתלתול. זה נגמר בדם.

  • עוד באותו נושא:
  • אליקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully