וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתמשה בכפילה? התיאוריה החדשה על קייט מילדטון שמשגעת את הרשת

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 13:30

לפני כיומיים צולמה הנסיכה קייט מילדטון לראשונה מאז שעברה את הניתוח המפתיע בבטנה שחודש ינואר האחרון. אבל במקום להרגיע את השמועות ואת הקונספירציות שנפוצו סביב מצבה, התמונה החדשה הצליחה לעורר תיאוריה חדשה לגמרי. וואלה! סלבס שיבוט

לפני כחודשיים פירסם בית המלוכה הבריטי הצהרה מפתיעה ומדאיגה במיוחד, בה הודיעו כי הנסיכה קייט מילדטון עברה ניתוח בבטנה ותאלץ להעדר מכל חובותיה עד לאחר חג הפסחא. ההודעה המסתורית הצליחה כאמור לעורר לא מעט דאגה, וכך גם שלל תיאוריות קונספירציה שתהו לגבי מצבה הרפואי האמיתי של הנסיכה.

בתחילת השבוע פורסמה סוף סוף תמונה ראשונה של מידלטון מאז האשפוז, כשצלם הפאפרצי של TMZ הצליח לתעד אותה יושבת ברכב לצד אמה קרול, כשהן נוסעות בסמוך לארמון וינדזור. התמונה המרעישה לצד הודעות שונות שנמסרו על ידי צוותה של הנסיכה ועל ידי חבריה היו אמורים להפריך את השמועות בנוגע למצבה, אבל במקום זה התעוררה כעת תיאוריית קונספירציה חדשה שמסעירה בימים האחרונים את הרשת.

על פי הדיווחים באתרי הרכילות מעבר לים, גולשים חרוצים (או משועממים, תלוי את מי שואלים) החלו לעבוד במרץ על התמונה היחסית מטושטשת של מידלטון, וכעת יש הטוענים כי מדובר למעשה בכפילה של הנסיכה שנשלחה על מנת להרגיע את השמועות שנפוצו סביב המצב שלה, שבחלקן אף נטען שהיא נמצאת בתרדמת.

גולשים שונים ב-X (טוויטר לשעבר) העלו ציוצים בהם שטחו את החשדות שלהם לכאורה כי לא מדובר באמת במילדטון. הגולשים הצביעו על כך שלא הייתה אבטחה סביב הנסיכה, הנסיך וויליאם, בעלה של קייט, לא נצפה בסביבה וכי נתפסה תמונה אחת בלבד שלה ולא כמה תמונות כמו שקורה בדרך כלל בצילומי פאפרצי מהסוג הזה.

בנוסף, הגולשים טוענים כי השומה שנמצאת על פניה של מידלטון מעל השפתיים שלה נעלמה ואפילו השוו את גודל האף שלה בין הצילום האחרון לבין תמונות קודמות שלה. ואם הגולשים החשדניים היו צריכים הוכחות נוספות, הם קיבלו זאת לטענתם אחרי שהנסיך וויליאם התעלם משאלה בנוגע למצבה של מידלטון. על פי הדיווח ב"דיילי מייל", יורש העצר הגיע לביקור ביום שישי האחרון באצטדיון הכדורגל בוורקסהאם שבויילס. במהלך הביקור אדם בקהל שאל אותו לשלומה של אשתו אך הנסיך התעלם מהשאלה והמשיך ללכת.

יחד עם זאת, בעמוד הטיקטוק הפופולרי Matta of fact המסקר לא מעט את בית המלוכה, טוענת יוצרת העמוד כי מדובר בטקטיקה ידועה של מילדטון, שצולמה "במקרה" כבר מספר פעמים בעבר במכונית שלה רגע אחרי שפורסם דבר מה שהיא לא הייתה מעוניינת להגיב עליו. בסרטון הטיקטוק שפורסם היא העלתה מספר דוגמאות, כמו אחרי שיצא ספרו השעורייתי של הנסיך הארי או הראיון שלו ושל מייגן מרקל אצל אופרה ווינפרי, שרגע לאחר מכן תועדה מידלטון על ידי צלמי הפאפרצי כשהיא נוהגת ברכב שלה, כך שלא מדובר במקרה ייחודי אלא כאמור, בטקטיקה ידועה מראש של הנסיכה.

וואלה! סלבס דואגת להעלם אחת לכמה זמן רק כדי לראות מי ידאג לה. בדרך כלל מדובר באף אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully