וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו מתפוצץ? סופי טרנר מפגינה חיבה בציבור עם הבוייפרנד החדש

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 12:45

הגירושים המכוערים של השחקנית סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס תפסו לא מעט כותרות לפני שהצליחו להגיע להסדר. עכשיו, הגיע השלב הבא והכוכבת דואגת להראות שהיא המשיכה הלאה יחד עם המאהב החדש שלה. וואלה! סלבס ירח הדבש

השחקנית וכוכבת "משחקי הכס", סופי טרנר, ממשיכה להיות צמודה לבן הזוג החדש, פרגרין פירסון, ששייך לחברה הגבוה בבריטניה. רק לא מזמן השניים העלו תמונה משותפת ראשונה לחשבון האינסטגרם של טרנר מתוך חופשת סקי משותפת, שחלק ראו בתור סימן לאישור שאכן יש בין השניים מערכת יחסים.

נראה כאילו הזוג הטרי המשיכו עם רצף הטיולים ויצאו לטיול משותף נוסף יחד בפריז, שם תועדו על ידי צלמי הפפראצי של TMZ אתמול (ב'), רוב הסיכויים בגלל שבוע האופנה שמתקיים בימים אלה. מעבר לחיבוקים שחילקו אחד לשנייה בלי הפסקה, פירסון היה הג'נטלמן המושלם וגם הביא לשחקנית את המעיל שלו בשלב מסויים, ממש אריסטוקרט אמיתי.

למרות שבוודאי שורף לו לראות את האקסית הטריה ממשיכה הלאה, הזמר ג'ו ג'ונאס מנסה גם הוא להתקדם עם בחורה חדשה- הדוגמנית סטורמי ברי. זוג היונים הזה נצפו ממש אתמול, אבל בצד השני של העולם.

מה יש להם לעשות באוסטרליה אתם שואלים? כנראה שהתשובה היא להתנשק מאחורי גדר, כי השניים תועדו במהלכה של נשיקה מאוהבת מחוץ למועדון באולינג בסידני. מוזר, לא היה זכור לוואלה! סלבס שהם בני 16.

ג'ונאס וטרנר חולקים שתי ילדות משותפות עליהן רבו עד לא מזמן באופן יחסית ציבורי ועם מקורות מקורבים שאין להם הרבה קלאס. סוף טוב הכל טוב ואחרי דיווחים על כך שהם החליטו ללכת לגישור משפטי נראה שהם מצאו הסדר שמתאים לשניהם, רק איפה הילדות שלהן בין כל הרומנים החדשים?

וואלה! סלבס נמצאת בעיצמו של רומן סוער עם שאריות הפיצה מאתמול בלילה, אבל זה בטח יגמר עד הצהריים.

  • עוד באותו נושא:
  • סופי טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully