וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל כפול? נחשף ההסדר של סופי טרנר וג'ו ג'ונאס על בנותיהם

עודכן לאחרונה: 25.12.2023 / 12:56

השחקנית סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס סוף סוף נרגעו מהפיצוץ הענק והתביעות ההדדיות שלהם אחרי שההחליטו להפריד כוחות ולפרק את החבילה, כשהסכסוך העיקרי הוא סביב שתי הבנות שהם חולקים. מה ההסדר לתקופת החגים? וואלה! סלבס כל סופ"ש שני

זה לקח כמה ימים של שמועות שהתפשטו כמו אש בשדה קוצים, אך לבסוף הזמר ג'ו ג'ונאס הגיש בקשה לגירושים מאשתו לשעבר, השחקנית סופי טרנר. כמו פרידות רבות, גם זאת הפכה מלוכלכת מהר מאוד אחרי שהשניים הגישו גם תביעות הדדיות בניסיון לקרב אליהם את שתי הבנות שהם חולקים. בעקבות חוסר ההסכמה המהותי, השניים החליטו ללכת לגישור משפטי שכנראה עבד.

את תקופת החגים הם החליטו לחלק כך שהזמר בילה עם הקטנות את חג ההודיה, והשחקנית מבלה איתן את חג המולד, שנחגג היום (ב'). הבנות, ווילה ודלפין, חגגו עם משפחת ג'ונאס הענפה בניו יורק וחזרו מהחגיגות אצל אביהן ממש בשבוע שעבר (א') לביתה של אמן בלונדון. על פי שמועות מעבר לים, יש סיכוי שהכוכב יצטרף אליהן, בעקבות סטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם ומעיד שהוא עדיין בבריטניה.

כזכור, מיד לאחר הפרידה של השניים, טרנר הייתה מחוייבת להישאר בארצות הברית אך לא הסכימה לעבור על הדברים בשתיקה ונלחמה על הבייביז שלה כשביקשה מבית המשפט: "להחזיר את הבנות לאנגליה באופן מיידי". בנוסף, היא גם טענה שהשניים החליטו על מעבר לאנגליה בחודש אפריל האחרון וגם הספיקו להתחיל לחפש מוסדות חינוך לבנותיהם.

היא הוסיפה וסיפרה שנתנה לג'ונאס את הדרכונים של הבנות כי היא הייתה עסוקה בצילומים לכן נתנה לו לקחת את הבנות איתו לסיבוב ההופעות ובזמנו, על פי המסמכים שהגישה לבית המשפט, הזמר לקח את המסמכים ולא אפשר להן לטוס עם אמן ולחזור ללונדון.

בגלל שהייתה תקועה רחוק מהבית שלה באירופה, נעזרה השחקנית בלא אחרת מהזמרת טיילור סוויפט, שגם היא אקסית של ג'ונאס, שהשאילה לטרנר את אחת מהדירות שלה, בטייבקה שבניו יורק, עד שיצליחו לפתור את כל ענייני המשמורת. בתקופה שסוויפט יצאה עם הכוכב הוא החליט להיפרד ממנה בשיחת טלפון שהפכה ידועה לשמצה ואורכה היה 27 שניות בלבד.

השחקנית והזמר התארסו אחד לשנייה רק בשנת 2017, קצת פחות משנה אחרי שהתחילו לצאת, ונישאו בחתונה אינטימית ומצומצמת בלאס וגאס שנה וחצי לאחר מכן. מעולם לא קיבלנו הכרזה רשמית על הריון, אבל תמונות פפראצי שפורסמו של טרנר לא השאירו מקום לספק.

וואלה! סלבס מעדיפה לשלם על שווארמה מאשר על עורך דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully