וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ג'ו ג'ונאס הגיש בקשה לגירושים מהשחקנית סופי טרנר

עודכן לאחרונה: 6.9.2023 / 8:53

אחרי מספר ימים של שמועות, ספקולציות וטבעות נישואים שנדדו בין אצבעות, ג'ו ג'ונאס הגיש מסמכי גירושים מאשתו בארבע השנים האחרונות, כוכבת "משחקי הכס" סופי טרנר. מה עומד מאחורי הפרידה המפתיעה? וואלה! סלבס המומה

ג'ו ג'ונאס, סופי טרנר/אינסטגרם של דיפלו

בימים האחרונים נפוצו באתרי הרכילות מעבר לים שמועות וספקולציות בנוגע לנישואים של ג'ו ג'ונאס והשחקנית סופי טרנר. אחרי מספר ניסיונות להכחיש ולשדר עסקים כרגיל, ג'ונאס הגיש מסמכי גירושים מאשתו בארבע השנים האחרונות.

אתר TMZ דיווח שלפי מסמכי הגירושים, בני הזוג חתמו על הסכם טרום נישואים. עוד דווח שג'ונאס הגיש בקשה למשמורת משותפת על שני ילדיהם המשותפים, והוא רוצה ששופט יבנה תכנית הורות בה לו ולטרנר יהיו חלקים שווים.

המסמכים אישרו דיווחים קודמים, לפיהם הילדים חיו בחודשים האחרונים עם ג'ו, שנמצא בסיבוב הופעות. המוזיקאי ציין שגם הוא וגם סופי אמידים, כך ששניהם צריכים לשאת בנטל הכלכלי שכרך בגידול הילדים, בני שלוש ושנה.

אז מה גרם לפרידה? לפי ה-Daily mail, ג'ונאס ניסה להציל את הנישואים, אבל חיבתה של טרנר למסיבות ובילויים גרמה למשבר בין השניים. מקורב לבני הזוג סיפר לאתר ש"מבחינת ג'ו, גירושים היו מוצא אחרון. הוא לא רצה לפרק את המשפחה, אבל הרגיש שזו האפשרות הכי טובה עבור הילדים".

ג׳ו ג׳ונאס וסופי טרנר, 4 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
רק לפני שבועיים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המקורב המשיך ושפך אור על החיים בבית משפחת ג'ונאס-טרנר: "בית לא מאושר הוא לא מקום אידאלי, וככה הוא וסופי חיו בשנה האחרונה. לא היה פה איזה משבר, אלא סיטואציה מתמשכת שהובילה לפרידה. זה נבנה לאט ובסופו של דבר, ג'ו הרגיש שאין לו אפשרות לתקן את מערכת היחסים שלהם".

מקורב נוסף סיפר למגזין People שאף אחד לא הופתע מהפרידה: "הם לא היו פרודים, אבל חיו בנפרד לחלוטין בחודשים האחרונים. עכשיו הם מנצים לפתור את סוגיית המשמורת על הילדים, שהיו איתו בחודשים האחרונים בזמן שהיא עבדה באנגליה".

וואלה! סלבס התגרשה ויש לה משמורת בלעדית על הקרפיון של האקס שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully