וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיעו הזמן: ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר יתחילו ללכת לגישור משפטי

עודכן לאחרונה: 4.10.2023 / 10:22

השחקנית, כוכבת משחקי הכס, סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס יתחילו בהליכי גישורים כדי לנסות להסדיר את המשמורת על בנותיהם ואת פרטי המגורים שלהן כמה שיותר מהר. מתי אמור להתחיל המשפט עצמו? וואלה! סלבס כל סופ"ש שני

לא חסרים גירושים מלוכלים בהוליוויד אבל למרות התקדימים המשפטיים, הזמר ג'ו ג'ונאס והשחקנית סופי טרנר מצליחים להביא פייט רציני. המלחמה על המשמרות של שתי בנותיהם, ווילה (3) ודלפין (שנה), הפכה לקשה להכלה ומאוד ציבורית.

מזל שהמערכת המשפטית דואגת שאצלה, לא כמו בביצה, הדברים יעשו בצורה רגועה כמה שאפשר. על פי ה- New York Post, עורכי הדין של הפרודים הטריים הגיעו אתמול (ג') לבית המשפט במנהטן והודיעו לשופט שהשניים יכנסו לתהליך גישור החל מהיום (ד') כדי לפתור את את המחלוקת סביב המגורים של הילדות שלהם וגם כדי לנסות לבנות להן תוכנית הורות.

אך לא רק על תוכן המשפט השניים חלוקים, אלא גם על תאריך קיומו. עורך הדין של הזמר ביקש תאריך מתישהו בשנה הבאה בגלל סיבוב ההופעות של להקת "האחים ג'ונאס", והשופט קבע שהמשפט, שיתקיים במנהטן שבניו יורק, יפתח ב- 2 בינואר. מנגד, השחקנית הודיעה דרך עורך הדין שלה גם כן: "יש לה מחוייבויות קודמות בבריטניה בינואר".

אחרי שהגיש ג'ונאס את בקשת הגירושים בתחילת החודש שעבר, לא לקח הרבה זמן עד שהגישה טרנר תביעה משלה נגד הזמר, שמבקשת להחזיר את הבנות "לבית הנצחי שלהן" באנגליה. בתביעה שלה היא טענה שהסיבה שמכרו את ביתם במיאמי הייתה כדי להעתיק את חייהם מארה"ב לממלכות המאוחדות ושהם אפילו התחילו לחפש מוסדות חינוך לילדות.

בנוסף, היא גם האשימה את הזמר בכך שלקח את הדרכונים של הבנות ולא מאפשר לה לטוס איתן. למרות ההצהרות הדרמטיות על להחזיר אותן לבריטניה, עד שהם יסיימו לעבור על כל ההסדרים וההסכמים, השניים הצליחו להסכים על דבר אחד לפחות והוא שהילדות לא יצאו מתחומי מדינת ניו יורק וסביבתה בתקופה הקרובה.

וואלה! סלבס נתנה לאקס שלה במתנה משמורת מלאה על דג זהב שרק ישן ובכלל לא מת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully