וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ג'ונאס וסופי טרנר לא יוציאו את בנותיהם מארה"ב, בינתיים

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 13:30

הרפש שעולה מתוך הגירושים ומלחמות המשמורת של כוכבת משחקי הכס סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס עוצר לכמה רגעים, אחרי שהם הגיעו להחלטה משותפת להשאיר את הבנות שלהם בניו יורק, באופן זמני בלבד. וואלה! סלבס כל סופ"ש שני

גירושים עם ילדים זה אחד הדברים היותר קשים שיש, גם להורים וגם לילדים שחווים פרידה קשה שכנראה תייצר משכורת יפה לפסיכולוג טוב בעתיד שלהם. מי שכבר צריכים אולי להכין את תוכנית החיסכון לטיפול הם השחקנית סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס, שהליך הגירושים ביניהם רק התחיל, וכבר הפך למלולכך במיוחד.

על פי הדיווח ב- Daily Mail, נראה שהשניים הצליחו להגיע להסכמה, לפחות זמנית, לגבי מקום שהותן של בנותיהן ולא יוציאו אותן מתחומי מדינת ניו יורק והסביבה כרגע. ההחלטה הזאת הגיעה רק כמה ימים אחרי שטרנר הצהירה שבכוונותיה לקחת את הבנות איתה לבריטניה תוך שהיא טוענת שג'ונאס גנב את הדרכונים של הילדות ולא מאפשר להן לטוס איתה חזרה לאי הבריטי.

את הטענות שלה הגישה כחלק מתביעה שהוגשה לבית המשפט במנהטן, עוד הוסיפה שהשניים תכננו להעביר את חייהם לאנגליה ואפילו התחילו לחפש כבר בתי ספר שהבנות יוכלו ללמוד בהם, אך בתגובה מצידו של הזמר נמסר רק דבר אחד והוא שעל פי השופט בפלורידה, המדינה בה הוא הגיש את בקשת הגירושים, השופט הורה על שתי הילדות להישאר בארה"ב עד שיגמר הסכסוך המשפטי.

כזכור, הדיווחים על הגירושים של השניים החלו בתחילת החודש שעבר וכללו שמועות והאשמות הדדיות, על טרנר ועל סגנון החיים הכביכול פרוע שלה, וגם על ג'ונאס ועל כך שהוא היה מכריח אותה לצאת לאירועים מיד אחרי שילדה את בתם השנייה בחודש יולי האחרון. על פי דיווח של Page Six נחשף שהשחקנית גילתה על הגירושים יחד עם כולנו, בעקבות הפרסומים שהופצו בצהובונים ברחבי העולם. אולי זו הסיבה שהיא נראתה לאחרונה מבלה עם אקסית אחרת של ג'ונאס, הזמרת טיילור סוויפט, ממנה הוא נפרד אי שם בשנת 2008 בשיחת טלפון שנמשכה 27 שניות בדיוק.

וואלה! סלבס נפרדת מבני זוג בעזרתה של יונת הדואר שלה, ציפורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully