וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ג'ו ג'ונאס הכריח את סופי טרנר לצאת מהבית מיד אחרי שילדה"

עודכן לאחרונה: 10.9.2023 / 14:58

הגירושים המפתיעים של ג'ו ג'ונאס והשחקנית סופי טרנר ממשיכים לספק כותרות, אלא שהפעם התמונה נראית אחרת לחלוטין ולא ברור איך הם נשארו ביחד עד עכשיו. וואלה! סלבס גברים זה דרעק

ג׳ו ג׳ונאס וסופי טרנר, 4 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בימים יפים יותר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עם פרסום הגירושים של השחקנית, כוכבת משחקי הכס סופי טרנר (27) והזמר ג'ו ג'ונאס (34), התחילה קלחת שמועות לא פרופורציונלית כנגד טרנר. תגובות רבות ברחבי האינטרנט אף צחקו על הפרסומים המוזרים שמקורות שונים הדליפו על התנהגותה בשרשורי ממים יצירתיים.

רוב ההאשמות נגדה שהגיעו ממקורבים לזמר עסקו בכך שהיא מעדיפה לצאת ולחגוג במקום להיות בבית עם המשפחה. עכשיו, ובניגוד לאותן האשמות, מקורב אליה החליט לשבור שתיקה ולהסביר את הצד שלה, שהציג תמונה שונה לחלוטין ממה שסופר עד עכשיו.

המקורב סיפר לאתר TMZ: "לאחר הלידה של בתם השניה בחודש יולי של השנה שעברה, סופי לא רצתה לצאת מהבית שלהם. היה לה קשה מבחינה נפשית היא לא רצתה שיצלמו אותה או להגע לאירועים. למרות זאת, עשתה את זה ויצאה עם ג'ו". באירוע אחד ספציפי מי שנכחו במקום הודו שהיא דאגה להבהיר את חוסר שביעות הרצון וחוסר הנוחות שחשה.

"לא הרבה אחר כך היה אירוע נוסף אליו הגיע ג'ו, אבל סופי הייתה חסרה", מקורות נוספים סיפרו, וחשפו שג'ונאס גם דאג להתלונן על כך שאשתו לא הגיעה איתו לאירוע. התקרית גרמה לכולם להבין שיש משבר מסויים ביחסים של השניים.

השניים היו נשואים ארבע שנים, אחרי שהתארסו בשנת 2017 ונתנו לכולנו לחכות שנה וחצי עד שחגגו את חתונתם בטקס חתונה אינטימי ומצומצם בעיר החטאים, לאס וגאס. הם חולקים שתי בנות משותפות עליהן הזמר מבקש משמורת משותפת.

למרות השמועות הרבות השניים עדיין טענו בהודעת הפרידה הרשמית שמדובר היה בהחלטה משותפת, וכמובן שלא שכחו להוסיף שהם מבקשים מכולם לכבד את הפרטיות שלהם ושל בנותיהם בזמן תהליך הגירושים, שעוד לא התחיל וכבר הפך למלוכלך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

סרטון מאחת ההופעות האחרונות של הלהקה התחיל לרוץ בשעות האחרונות ברחבי הרשתות החברתיות, ובו הוא מתייחס לסיפור: "אם אם לא שמעת את זה מהשפתיים האלה, אל תאמינו. תודה לכל אלה שתומכים בי ובמשפחה שלי, אני אוהב אתכם".

וואלה! סלבס הגיעה להתחתן בלאס וגאס, אבל עזבה את בעלה לטובת חקיין של אלביס פרסלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully