וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לג'ו ג'ונאס והשחקנית סופי טרנר לפרק את הנישואים?

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 16:37

בזמן שלא מפסיקות לצוץ שמועות בנוגע לסיבה שהובילה את המוזיקאי והשחקנית סופי טרנר לפרק את החבילה, פרט נוסף ומסעיר גנב את תשומת הלב והדוגמנית הרותחת אמילי רטאייקאוסקי לא איחרה להגיב. וואלה! סלבס נדחפת

ג׳ו ג׳ונאס וסופי טרנר, 4 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שלום ולהתראות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בימים האחרונים אתרי הרכילות מעבר לים סוערים בנוגע להליך הגירושים בין הזמר ג'ו ג'ונאס והשחקנית סופי טרנר. בתחילת השבוע נודע כי השניים חווים משבר ביחסים, ולאחר יום המוזיקאי הגיש מסמכי גירושים מאשתו בארבע השנים האחרונות. לאחר הידיעה רצו אין ספור שמועות בנוגע למשבר שהוביל את השניים לפרק את החבילה.

אתר Daily mail פרסם כי ג'ונאס ניסה להציל את הנישואים, אבל חיבתה של טרנר למסיבות ובילויים גרמה למשבר בין השניים. מקורב לבני הזוג סיפר לאתר ש"מבחינת ג'ו, גירושים היו מוצא אחרון. הוא לא רצה לפרק את המשפחה, אבל הרגיש שזו האפשרות הכי טובה עבור הילדים". לשמועות אלה מצטרפת שמועה נוספת ומסקרנת במיוחד.

מקורבים לג'ונאס סיפרו לאתר TMZ כי מה שהוביל את המוזיקאי לפתוח בהליך גירושים הוא למעשה תיעוד שנלכד במצלמה נסתרת שהייתה ברשותו ובו טרנר אומרת או עושה משהו שגרם למוזיקאי לפוצץ את הנישואים.

@emrata

personally i find it chic to be divorced by the age of 30

♬ original sound - Emrata

מי שבחרה צד בפרידה המתוקשרת היא אמילי רטאייקאוסקי. הדוגמנית בת ה-32 פרסמה אמש (ד') בחשבון הטיקטוק שלה סרטון והביעה את דעתה בנוגע לגירושים בגיל מוקדם: "נראה שהרבה נשים צעירות מתגרשות לפני שהן מגיעות לגיל 30. בתור מי שהתחתנה בגיל 26 והיא פרודה קצת יותר משנה בגיל 32, אני חייבת לומר שאין דבר טוב יותר מלהיות בשנות ה-30 שלך כשאת עדיין להיות לוהטת, אולי קצת יותר מבוססת כלכלית ולהבין מה את רוצה להעביר את החיים שלך".

וואלה! סלבס תמיד אוהבת לצוץ מתחת לפני השטח כשמדובר בצרות של אחרים, כמו צוללן שמריח צרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully