וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת האקסיות: טיילור סוויפט וסופי טרנר בארוחת ערב משותפת

עודכן לאחרונה: 26.9.2023 / 13:31

מפגש פסגה מעניין במיוחד התרחש אמש בין כוכבת הפופ טיילור סוויפט לשחקנית, כוכבת משחקי הכס סופי טרנר. השתיים חולקות את התואר "האקסית של ג'ו גו'נאס", ועם כזה מכנה משותף קל לשער שהיה להן הרבה על מה לדבר. וואלה! סלבס זבוב על הקיר

לידיעת הזמר ג'ו ג'ונאס, במקרה ומצאת את עצמך מתגרד ללא הפסקה אתמול בערב (ג'), התעטשת, קפצה לך העין או כל אמונה תפלה אחרת, ייתכן שהסיבה לכך היא מפגש הפסגה בין שתי האקסיות הלוהטות שלך, טיילור סוויפט וסופי טרנר.

השתיים צולמו אתמול (ג') על ידי צלמי הפפראצי אחרי שיצאו מארוחת ערב משותפת כשהן הולכות להן יד ביד. כזכור, טרנר נמצאת בימים אלה בהליכי גירושים מהזמר, אבל מה שאולי שכחתם היא העובדה שאי שם בשנת 2008 סוויפט וג'ונאס יצאו במשך שלושה חודשים.

מעריצים ברחבי הרשתות החברתיות מעלים סרטונים רבים והמון תגובות עם פרשנויות שונות למשמעות המפגש, אך התאוריה המעניינת ביותר שהיא שאולי מדובר במהלך שמצביע על שיתוף פעולה בעקבות ההקלטה מחדש של האלבום Reputation של הזמרת שכל הנושא שלו הוא נקמה.

"אני מקווה שיהיה קליפ לשיר Bad Blood בהופעת טיילור, סופי ודמי", סיפרה מעריצה מושקעת מאוד באחד מסרטוני הקונספירציות, הרי שטרנר היא לא האקסית היחידה של ג'ונס שסוויפט דואגת לשמור על קשר קרוב איתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רק לאחרונה, בטקס פרסי ה- VMAs, נצפתה הזמרת רוקדת ושרה מכל הלב בזמן שמישהי נוספת מעברו של כוכב להקת האחים, הלא היא הזמרת דמי לובאטו, הופיעה על במת הטקס. בתגובה לאחד מהמוני הסרטונים של סוויפט רוקדת לצלילי השיר שלה "Cool For the Summer" היא אפילו הגיבה שלושה אימוג'ים מוקפים בלבבות.

וואלה! סלבס הפסיקה לעקוב אחרי פגישות ההשחרות שלה והתחילה לנהל קלנדר מיוחד לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully