וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו תורה: סופי טרנר הגישה תביעה נגד ג'ו ג'ונאס

23.9.2023 / 19:28

הגירושים בין כוכבת משחקי הכס סופי טרנר למוזיקאי ג'ו ג'ונאס ממשיכים לככב באתרי הרכילות מעבר לים. אחרי שאנשים מטעמו הכפישו אותה והסבירו שהיא האחראית לפרידה, טרנר הגישה תביעה נגד אבי בנותיה. וואלה! סלבס תזרקי אותו

סופי טרנר וג'ו ג'ונאס על השטיח האדום בשלל אירועים/רויטרס

מערכת היחסים בין השחקנית סופי טרנר למוזיקאי ג'ו ג'ונאס הייתה מפתיעה, אך מנומנמת להחריד. זה היה השקט שלפני הסערה שמגיעה עכשיו, שבועות ספורים אחרי שנודע כי השניים מתגרשים.

מגזין People דיווח במהלך סוף השבוע שטרנר הגישה תביעה נגד ג'ונאס לבית משפט במנהטן, ודרשה שבנותיהן המשותפות, בנות שלוש ו-14 חודשים, יחזרו לאנגליה.

השחקנית הבריטית ביקשה מבית המשפט "להחזיר את הבנות לאנגליה באופן מיידי". עוד נכתב במסמכים שהוגשו כי בני הזוג החליטו שאנגליה תהיה הבית הקבוע של הבנות, וזו הסיבה למכירת האחוזה שרכשו במיאמי. לפי הדיווחים, השניים העתיקו את מגוריהם לאנגליה בחודש אפריל האחרון ואף החלו לחפש מוסדות חינוך לבנות.

כאשר ג'ונאס ואחיו יצאו לסיבוב הופעות, טרנר איפשרה לו לקחת את הבנות כיוון שהיא הייתה עסוקה בצילומים לסדרה. אלא שמאז, כך לפי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, ג'ונאס לקח את הדרכונים של הבנות ולא מאפשר להן לטוס עם אמן.

סופי טרנר, ג'ונאס. GettyImages
מה יהיה?/GettyImages

ה-Page Six דיווח שההחלטה להיפרד הגיעה בעקבות ויכוח שפרץ בין בני הזוג בחודש אוגוסט האחרון, אולם טרנר גילתה שג'ונאס הגיש מסמכי גירושים דרך אמצעי התקשורת.

אז מה גרם לפרידה? לפי ה-Daily mail, ג'ונאס ניסה להציל את הנישואים, אבל חיבתה של טרנר למסיבות ובילויים גרמה למשבר בין השניים. מקורב לבני הזוג סיפר לאתר ש"מבחינת ג'ו, גירושים היו מוצא אחרון. הוא לא רצה לפרק את המשפחה, אבל הרגיש שזו האפשרות הכי טובה עבור הילדים".

וואלה! סלבס חולמת על מעבר לאנגליה, אבל המשכורת שלה מאפשרת לה מעבר לערימת חציר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully