וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת הצפון: סופי טרנר עולה שלב ביחסים עם החבר החדש

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 13:05

השחקנית שנמצאת עדיין בהליך גירושין מבעלה לשעבר, הזמר ג'ו ג'ונאס, ממשיכה לטפח את היחסים עם בן הזוג החדש ועושה את זה באופן הכי רשמי שאפשר בימינו, עם תמונות משותפות ראשונות באינסטגרם כמובן. וואלה! סלבס צחה כשלג

כוכבת הסדרה "משחקי הכס" סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס טלטלו את הביצה הבינלאומית כשהודיעו על הגירושים שלהם בחודש ספטמבר האחרון, ממש לפני כארבעה חודשים. בין ההליכים המשפטיים הסבוכים סביב קרב המשמורת על הבנות המשותפות שלהם, נראה שהשניים כבר עברו הלאה ומטפחים כל אחד את מערכות היחסים עם בני הזוג החדשים.

אחרי שבתחילת השבוע הייתה זו הזוגיות החדשה של ג'ונאס שעלתה לכותרות, כעת גם הגיע תורה של טרנר לעשות צעד נוסף עם בן הזוג החדש שלה, ולהפוך את היחסים ביניהם לגלויים ורשמיים, בערך. השחקנית, כזכור, יוצאת בחודשיים האחרונים עם האריסטוקרט הבריטי פרגרין פירסון ואם עד כה הם צולמו רק על ידי צלמי הפאפרצי, עכשיו הם כבר פרסמו תמונות בעצמם.

טרנר העלתה פוסט לעמוד האינסטגרם שלה עם שלל תמונות מטיול הסקי המשותף שהיא ופירסון עשו עם חברים לאחרונה ואפילו תייגה את בן הזוג החדש. בין התמונות עם החברים על מעלית הסקי וכשהם נהנים בשלג, היא פירגנה גם בתמונה שלה בבקיני ליד הבריכה.

בסקשן התגובות, כמו תמיד, סוער לא פחות ממזג האוויר המושלג. בין התגובות השוביניסטיות שדאגו להזכיר כי הכוכבת היא אמא לילדות קטנות ותהו איפה הן נמצאות בזמן שהיא מבלה, היו גם כאלו שהגנו על השחקנית ותהו מדוע אין תגובות דומות לכך בפוסטים שהאקס ואבי הבנות של טרנר מעלה. כך או כך, לא נראה שזה הטריד את טרנר במיוחד.

וואלה! סלבס ניסתה לעשות פעם מלאך בשלג אבל יצרה בטעות מכתש חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • סופי טרנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully