וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהאשימה את ג'ו ג'ונאס בחטיפת בנותיהם: סופי טרנר מתקפלת

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 13:29

כוכבת משחקי הכס, השחקנית סופי טרנר, דרשה מבן זוגה לשעבר ואב בנותיה, הזמר ג'ו ג'ונאס, להחזיר את הקטנות לבריטניה באופן מיידי בטענה שהוא חטף אותן וגנב להן את הדרכונים, אז למה היא התחרטה והחליטה למחוק את האישומים? וואלה! סלבס חם קר

גירושים מלוכלכים הם לא דבר חדש בהוליווד אך מצליחים להפתיע ולזעזע כל פעם מחדש, ממש כמו בסיפור של השחקנית סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס שנפרדו ועכשיו עסוקים בלריב אחד עם השנייה בנושא המשמורת על שתי הבנות שלהם, ווילה בת ה- 3 ודלפין בת השנה.

מיד אחרי שעברה טרנר מסע הכפשות בצהובונים רבים על יכולות האימהות שלה, היא יצאה בתביעה משלה נגד בן זוגה לשעבר בטענה שהוא הטיס את הקטנות איתו מלונדון לארצות הברית, לקח להן את הדרכונים ולא אפשר להן לחזור לחיקה אך מתברר שמדובר היה במגדל קלפים שנפל אחרי שעורכי הדין שלה הודיעו לבית המשפט למחוק את אישומי החטיפה, כשלושה חודשים אחרי שהוגשו.

בתביעה עצמה דרשה כוכבת משחקי הכס: "להחזיר את הבנות לאנגליה באופן מיידי", בהמשך נטען שבזמן שג'ונאס ולהקת האחים שלו יצאו לסיבוב הופעות, טרנר נתנה לו לקחת את הקטנות בגלל שהיא הייתה עסוקה בצילומים לסדרה אבל על פי המסמכים שביקשה למחוק נכתב שהזמר לקח לבנות את הדרכונים ולא אפשר להן לחזור לאנגליה עם אימן.

הפלת האישומים נגד ג'ונאס מגיעה ברקע הכניסה של הזוג להליך של גישור משפטי. על פי הדיווחים עורכי הדין של השניים הודיעו לבית המשפט שהם ינסו לפתור את המחלוקת סביב המגורים של הילדות שלהם ובנוסף גם יעשו מאמץ לבנות להן לוח זמנים שיאפשר להן חיים נורמלים כמה שאפשר.

וואלה! סלבס רצתה לתבוע את בן אחותה אחרי שגנב לה את השאריות מהמקרר אבל אז גילתה שאין חוק נגד זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully