וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי: פריאנקה צ'ופרה חשפה את החברה החדשה של ג'ו ג'ונאס

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 12:26

מערכת היחסים הטרייה של הזמר ג'ו ג'ונאס והדוגמנית סטורמי ברי עלתה שלב כשהוא לקח אותה לדאבל דייט שמשי במיוחד עם אחיו ואשתו, הזמר ניק ג'ונאס והשחקנית פריאנקה צ'ופרה, שהעלתה תמונה משותפת והתחרטה מהר מאוד. וואלה! סלבס דיסקרטית

הגירושים המכוערים של הזמר ג'ו ג'ונאס מהשחקנית סופי טרנר מתקרבים לסופם אחרי שהודיעו שהצליחו להגיע להסכם בקשר למשמורת על בנותיהם, אך נראה שהוא הספיק למצוא התחלה חדשה עם הדוגמנית סטורמי ברי שכבר הספיקה לפגוש את המשפחה המפורסמת של הכוכב.

יחד עם אחיו של ג'ו, הזמר ניק ג'ונאס ואשתו, השחקנית פריאנקה צ'ופרה הרביעיה הנוצצת יצאו לדייט קייצי עם בגדי ים, כובע ומשקפיי שמש. מרוב שהחבורה נהנתה, צ'ופרה לא יכלה להתאפק והעלתה בתחילת השבוע (ב') תמונה של ארבע ידיים שמחזיקות כוסות שמפנייה ועושות לחיים. גולשים חדי עין זיהו מיד קעקוע על אחת מהן שזהה לקעקוע של ברי והצליחו מהר מאוד להבין את הסיטואציה.

לא לקח הרבה זמן לפני שהפרט הקטן הופץ כמו אש בשדה קוצים והשחקנית מחקה את התיעוד השמח, מה שגרם לרשתות החברתיות לחגוג: "ההשקה העדינה שעשתה פריאנקה לזוגיות של ג'ו וסטורמי בסטורי באינסטגרם שלה ואז המחיקה שלו קורעת", כתבה צייצנית אחת שקיבלה תגובה מגולש נוסף: "זה הסוד הכי פחות שמור אי פעם. זה מצחיק לראות אותם מנסים להיות חשאיים".

הטרולים של האינטרנט לא טועים כי אכן לא מדובר בפעם הראשונה בהם הזוג הטרי נצפו יחד. בפעם הקודמת השניים הגיעו יחד לשדה התעופה ולמרות שאנחנו לא יודעים אם הם עלו על אותה הטיסה, השמועה מספרת שהם בילו יחד בערב השנה החדשה עם שאר האחים ג'ונאס ובנות הזוג שלהם בהופעה פרטית במקסיקו.

וואלה! סלבס ניסתה לשמור את בן הזוג האחרון שלה בסוד אבל כל השכנים שלו שמעו אותה מתנשמת בכבדות כשעלתה במדרגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully