וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי מי? ג'ו ג'ונאס יוצא עם דוגמנית הורסת

עודכן לאחרונה: 4.1.2024 / 10:07

המוזיקאי ג'ו ג'ונאס, שעבר השנה גירושים מכוערים מהשחקנית סופי טרנר אחרי ארבע שנות נישואים ושתי בנות משותפות, יצא לחופשה עם הדוגמנית סטורמי ברי. וואלה! סלבס ריבאונד

וואלה! סלבס היא לא היחידה ששמחה לשים את שנת 2023 מאחוריה ונראה שגם ג'ו ג'ונאס משתוקק לשכוח כמה דברים שקרו בחודשים האחרונים. אחרי הגירושים המכוערים מהשחקנית סופי טרנר, המוזיקאי תועד אתמול (ד') בשדה תעופה במקסיקו עם הדוגמנית סטורמי ברי.

השניים הגיעו יחד לשדה תעופה פרטי ולמרות שנראו צמודים, לא ברור אם הם עלו על אותו מטוס. האחים ג'ונאס בילו את ערב השנה החדשה בהופעה פרטית במקסיקו, ונראה שברי הייתה שם לאורך כל הביקור. רומן חדש? ימים יגידו.

ג׳ו ג׳ונאס וסופי טרנר, 4 בספטמבר 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בימים טובים יותר. ג'ונאס וסופי טרנר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בחודש ספטמבר האחרון, אחרי שבועות של שמועות וספקולציות, ג'ונאס הגיש בקשה לגירושים מטרנר. מקורבים למוזיקאי סיפרו ל-Daily mail שהוא ניסה להציל את הנישואים, אבל חיבתה של טרנר למסיבות ובילויים גרמה למשבר בין השניים. מקורב לבני הזוג סיפר לאתר ש"מבחינת ג'ו, גירושים היו מוצא אחרון. הוא לא רצה לפרק את המשפחה, אבל הרגיש שזו האפשרות הכי טובה עבור הילדים"

בהמשך, התברר שהמציאות מורכבת יותר וג'ונאס לא היה בעל החלומות. "לאחר הלידה של בתם השניה בחודש יולי של השנה שעברה, סופי לא רצתה לצאת מהבית שלהם. היה לה קשה מבחינה נפשית", סיפר מקורב לשחקנית ל-TMZ והוסיף שג'ו כפה על אשתו להגיע לאירועים.

וואלה! סלבס יוצאת לאירועים מאוד ספציפיים. האהוב עליה הוא זבד הבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully