וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו ג'ונאס שומע? סופי טרנר שוב מבלה עם הבחור החדש

עודכן לאחרונה: 10.12.2023 / 13:17

שלושה חודשים אחרי שהודיעו על הפרידה ששברה למעריצים מרחבי העולם את הלב, עכשיו כבר די ברור כי אין סיכוי לקאמבק בין ג'ו ג'ונאס לסופי טרנר. השחקנית ממשיכה לחזק את הקשר עם החבר החדש בפאפרצי דביק במיוחד, ומה היה לאקס להגיד על זה? וואלה! סלבס רומנטית

השחקנית סופי טרנר והזמר ג'ו ג'ונאס היו אחד הזוגות המתוקים והאהובים ביותר בהוליווד, ובמשך תקופה ארוכה הציגו מערכת יחסים דביקה ותומכת במיוחד. אבל בספטמבר האחרון התחוללה רעידת אדמה במונחי הוליווד, אחרי שהחלו להגיע שמועות כי השניים נפרדו. זמן קצר אחר כך הם הודיעו על פירוק החבילה ועל הגירושים שלהם בהצהרה משותפת שפירסמו בה הודיעו כי מדובר ב"החלטה משותפת".

מאז השניים עדיין נמצאים במסגרת הליך הגירושים שלהם, שטרם נחתם סופית, אבל אם מישהו בנה על קאמבק, צפוי לו שברון לב נוסף כי נראה שהזוג לשעבר ממש לא בכיוון של חזרה זה לזרעותיה של זו. יותר מזה, הכוכבת כבר נצפתה פעם נוספת בזרועותיו של הבחור החדש איתו היא יוצאת, איש העסקים ויורש המיליונים פרגרין פירסון.

אחרי שהזוג החדש נתפס בחודש שעבר על ידי צלמי הפאפרצי במהלך טיול רומנטי משותף שלהם ברחובות פריז, בסוף השבוע האחרון הציפו את הרשת תמונות חדשות של השניים, הפעם כשהם מטיילים ברחובותיה של לונדון, במה שנראה כמו קרבה שממש לא מותירה מקום לספק. הזוג הדביק טייל יחד יד ביד ועצר לא פעם להתחבק ולהתנשק ובעיקר, פיזרו לא מעט חיוכים ונראו די מאושרים יחד.

ואם תהיתם מה היה לאקס הטרי ואבי ילדיה של טרנר להגיד על הזוגיות החדשה שלה, אז על פי הדיווחים באתרי הרכילות על אף שתחילה הוא חשב שזה "מוקדם מדי", כך על פי מקורבים, נראה שג'ונאס התחיל להשלים עם הרעיון ומפרגן למי שתהיה בקרוב גרושתו.

על פי הפרסום ב- Daily Mail, מקורבים לזמר סיפרו כי "ג'ו תומך בכל הבחירות שסופי עושה ואם היא מאושרת, הוא שמח". המקורבים הוסיפו גם כי אחרי מאבק המשמורת וההגעה להסכמה בנוגע למקום בו ישהו שתי הבנות של השתיים, הזוג לשעבר נמצא כרגע ביחסים טובים: "שניהם הגיעו למקום של הבנה הדדית ותמיד תהיה להם אהבה אחד לשני".

וואלה! סלבס נמצאת בקשר טוב עם כל האקסים שלה, ייתכן שזה בגלל שאין לה באמת כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully