וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשיכה הלאה: סופי טרנר נצפתה צמודה לבחור חדש

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 10:01

כחודשיים אחרי שג'ו ג'ונאס וסופי טרנר, מהזוגות האהובים בביצה ההוליוודית, הודיעו על הפרידה המפתיעה והגירושים, הכוכבת נצפתה צמודה לבחור חדש בתמונות שלא משאירות הרבה מקום לדמיון. אז מי זה הגבר המסתורי? וואלה! סלבס ריבאונד

רק לפני חודשיים, בתחילתו של חודש ספטמבר, התרחשה רעידת אדמה קטנה בביצה ההוליוודית, כשהזמר ג'ו ג'ונאס והשחקנית הבריטית סופי טרנר הודיעו על גירושים אחרי ארבע שנות נישואין ושתי בנות משותפות. הפרידה הייתה מפתיעה במיוחד, מאחר והשניים הציגו תמיד זוגיות יציבה ומתוקה במיוחד, אבל מאבק הגירושין שהתפתח במהרה גילה שמתחת לפני השטח היחסים בין השניים לא היו כל כך מושלמים.

אבל נראה שטרנר כבר לגמרי המשיכה הלאה, כשבסוף השבוע האחרון היא נתפסה על ידי צלמי פאפרצי חרוצים מעבר לים כשהיא צמודה מאוד לבחור חדש בתמונות שלא השאירו הרבה מקום לספק בנוגע לקשר ביניהם. על פי הדיווחים, שמו של הבחור הלוהט הוא פרגרין פירסון, אריסטוקרט בריטי, דירקטור בחברת פיתוח נכסים בלונדון והיורש של אחות קאודריי. ללא ספק נשמע כמו ריבאונד שווה ונוצץ במיוחד.

השניים בילו יחד בעיר הרומנטית בעולם, הלוא היא פריז, וצולמו כשהם מפטפטים, צוחקים ומתנשקים מחוץ לתחנת רכבת בעיר האורות. לאחר מכן הם נצפו יחד באיצטדיון בפריז במשחק הגמר של גביע העולם ברוגבי לגברים.

בדומה לטרנר, גם לפירסון יש עבר רומנטי עם אישיות מפורסמת, רק שהתואר של האקסית שלו מעט שונה. פירסון יצא עד לספטמבר האחרון עם הנסיכה מריה-אולימפיה, ביתם הבכורה של פבלוס, יורש העצר של יוון, ושל מארי-שנטל מילר. השניים החלו לצאת בשנת 2020 ונפרדו, כאמור, לפני כחודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully