וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שאביה איים להתערב: ביאנקה סנסורי בלבוש צנוע, בערך

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 12:30

האדריכלית ואשתו של הראפר קניה ווסט מעוררת דאגה כבר תקופה ארוכה, כשבכל יציאה של השניים היא נתפסת בבגד חשוף ומשונה במיוחד, אותו על פי הדיווחים בוחר לה בעלה. אחרי שאביה איים להתערב, היא נצפתה לשם שינוי בבגד צנוע. טוב, הכל יחסי. וואלה! סלבס שקית זבל

כבר תקופה ארוכה שמערכת היחסים המשונה בין הראפר המושמץ קניה ווסט לבין אשתו, האדריכלית ביאנקה סנסורי, מדאיגה לא רק את חבריה ובני משפחתה של סנסורי, אלא את כל מי שצופה בתמונות הפאפרצי של השניים. אחרי שפעם אחר פעם אשתו של הראפר מצולמת בבגדים חושפניים שלא משאירים הרבה מקום לדמיון, היא צולמה לשם שינוי בבגד שאינו אופייני לה, אבל האם יש לזה קשר לאיום של אביה?

במהלך סוף השבוע ווסט וסנסורי, שנמצאים בימים אלו בפריז, תועדו על ידי צלמי הפאפרצי כשהם יוצאים ממלון ריץ-קרלטון היוקרתי בעיר. בניגוד לפעמים אחרות בהן הייתה לבושה באופן חלקי מאוד, הפעם לשם שינוי סנסורי לבשה גרביון שחור אטום וחולצה סגולה עם שרוולים ארוכים, מראה צנוע יחסית לתלבושות האחרות בהן היא נוהגת להסתובב. ווסט, לעומתה, היה לבוש כהרגלו בטרנינג וקפוצ'ון בצבע שחור ודאג לכסות את הפנים. לפחות הפעם הוא וויתר על המסכה המשונה איתה הוא נוהג להסתובב.

ביום חמישי האחרון דיווח שעלה באתר ה- Daily mail חשף כי אביה של סנסורי מאוד לא מרוצה מהאופן שבו הבת שלו מתלבשת ואף מעוניין להתעמת עם ווסט על כך: "אבא של ביאנקה רוצה לשבת כמו שצריך עם קניה ולשאול אותו מה לעזאזל הוא חושב כשהוא מצעיד את ביאנקה לבושה כמו זבל", סיפר לאתר מקורב והוסיף: "הוא יודע שאין שום דרך בגיהנום שקניה יאפשר זאת עבור בנותיו, אז זה לא הגיוני למה הוא מעודד את זה עבור אשתו".

אבל אולי הסיבה דווקא קשורה לדבר אחר לגמרי, החשש להעצר על ידי הרשויות בצרפת ולהסתכן בקבלת קנס כספי, במקרה הטוב, או במאסר, במקרה הפחות טוב. בדיווח קודם שעלה ב-Daily mail, הלבוש הפרובקטיבי של סנסורי עלול לעלות לה ביוקר, כיוון שעל לפי החוקים בצרפת אופן הלבוש שלה עלול להוביל אותה לקבלת עונש כבד: "הצגה מינית מכוונת לעיני אחרים במקום נגיש למבט הציבור, דינה שנת מאסר וקנס של מאה אלף פרנק", כך על פי לשון החוק הצרפתי.

וואלה! סלבס יוצאת מהבית רק אחרי שהיא דואגת ללבוש אוהל מותאם לארבעה אנשים על עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully