וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרובוקטיבית: האם אשתו של קניה ווסט עלולה למצוא את עצמה בכלא?

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 16:24

ביאנקה סנסורי, אשתו של הראפר הידוע לשמצה, נראתה לא פעם בציבור בלוש חושפני במיוחד. אבל הפעם היא ככל הנראה עברה לגמרי את הגבול, ועלולה למצוא את עצמה משלמת קנס כספי גבוה או אפילו במעצר. וואלה! סלבס עלה תאנה

וואלה! סלבס כבר הספיקה לספור את הפעמים בהם ביאנקה סנסורי, האדריכלית ואשתו של הראפר קניה ווסט, התהלכה בציבור באופן שלא משאיר הרבה מקום לדמיון, כשמי שאחראי על הבחירות האופנתיות המפוקפקות שלה הוא לא אחר מבעלה. אבל הפעם נראה שהיא עברה את הגבול, ועלולה לשלם על כך מחיר כבד במיוחד.

הזוג המוזר בילו השבוע בפריז ותועדו אתמול (שלישי) מסתובבים ברחובות העיר. בזמן שווסט היה לבוש היטב מכף רגל ועד ראש, כולל קפוצ'ון ואפילו כפפות, סנסורי התהלכה כשלגופה מעיל פרווה וגרביונים שקופים בלבד, ככל הנראה ללא חזייה או חולה, כשגם איבר המין שלה וגם הישבן שלה היו חשופים לעיני כל.

על פי הדיווח ב-Dailymail, הלבוש הפרובקטיבי של האדריכלית בת ה-29 עלול לעלות לה הפעם ביוקר. לפי החוקים בצרפת, או ליתר דיוק, לפי סעיף 222-32 לחוק העונשין משנת 1994: "הצגה מינית מכוונת לעיני אחרים במקום נגיש למבט הציבור, דינה שנת מאסר וקנס של מאה אלף פרנק", כלומר 15 אלף יורו.

זו לא הפעם הראשונה שהשניים מוצאים את עצמם מסתבכים עם החוק בעקבות ההתנהלות הפרובוקטיבית שלהם. בחודש ספטמבר האחרון הזוג נחקר במשטרת איטליה לאחר שתועדו במה שנראה כמו אקט מיני בזמן ששטו בסירה בונציה. גם אז הם הסתכנו בלקבל קנס כבד במיוחד שנע בין 5,000 ל-10,000 יורו ואף למצוא את עצמם בכלא לתקופה של ארבעה חודשים עד ארבע שנות מאסר.

וואלה! סלבס התהלכה פעם ברחוב בעירום ונעצרה לאחר שהואשמה בסיכון שלום הציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully