וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקו אותה מופתעים: אשתו של קניה ווסט מסתובבת בעירום (שוב)

עודכן לאחרונה: 7.2.2024 / 11:20

אשתו של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, האדריכלית ביאנקה סנסורי, נטשה את הבגדים שלה בבית פעם נוספת ולא טרחה לשים דבר מתחת למעיל הגשם השקוף שלה ומצליחה להדאיג את הגולשים אפילו יותר. וואלה! סלבס מכת קור

בשלב הזה כל ידיעה על בגדים, או יותר נכון חוסר הבגדים, שבוחרת אשתו של הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט, האדריכלית ביאנקה סנסורי, מביאה איתה גלגול עיניים ודאגה אמיתית לשלומה אבל לא נראה שזה יותר מידי מזיז לה, למרות שכמעט כל העולם כבר ראה אותה עם כמות מינימלית מידי של בגדים ופוזות פרובוקטיביות.

הפעם השניים הגיעו יחד לאולפן ההקלטות בלוס אנג'לס כשהיא במעיל גשם שקוף כמעט לגמרי שמתחתיו אין יותר מידי, או ליתר דיוק אין שום דבר. לעומתה ווסט התלבש בשחורים, שוב, מכף רגל ועד ראש- פשוטו כמשמעו. חוץ מחורים קטנטנים לעיניים לא היה שום פתח באאוטפיט שכוסה עם פונצ'ו ונתן וויב של דמות שעוד תפגוש אותנו בסיוטים.

גם הגולשים היו לא מרוצים בלשון המעטה מהבחירה האופנתית של ווסט לסנסורי: "שמישהו יציל את האישה האבודה הזאת בבקשה! מישהו יכול לעזור לה?" כתב גולש אחד שממש לא היה היחיד. תגובות נוספות כמו: "איפה המשפחה שלה?", תמצמצי אם את צריכה עזרה", ו- "הוא מבודד אותה מכולם, איזה דגל אדום", כיכבו גם כן.

בנוסף לביקורות האלה, יש משהו קצת משמח לשמוע בעובדה הראפר עדיין מתמודד עם ההשלכות של האמירות האנטישמיות שלו. בסרטון חדש שהעלה סיפר ווסט: "אני רק רציתי להגיד לכולכם, לראות אם יש מישהו שיכול לעזור לי עם זה,הזה האיצטדיון היחיד שהייתה לי גישה אליו בשנה האחרונה וכשאני מתקשר אנשים אומרים שאין להם תאריכים פנויים בשבילי ואתם יודעים למה".

"אז אם יש מישהו שיוכל לעזור עם זה, בבקשה תעזרו", חתם הראפר מבלי לבקש תודה מראש או אפילו בבקשה. בנוסף, בפוסט חדש שהעלה ווסט לאינסטגרם וכנראה ימחק מתישהו בקרוב, הוא השווה את עצמו למלך הרוקנרול: "לא נתנו לי להופיע במשך שנה. זה מרגיש כמו הסרט של אלביס פרסלי".

אחרי פרסום הסרטון והפוסטים ווסט הפנה את כל מי שרצה לאחראים על ניהול ההופעות שלו מה שגרם לגרופיז השרופים של הראפר להתחיל לעבוד. "כמה הצעות קיבלנו מאז שפרסמתי את הסרטון?" שאל מעצב האופנה בצילום מסך שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הסטורי של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

"כמות מטורפת ואין סוף שיחות מכל העולם. אנחנו נשלח את ההצעות החדשות והתאריכים הזמינים מחר", השיבו לו יחד עם פרטים לוגיסטיים לקראת סיבוב ההופעות שבסוף כן יתקיים. בתקווה שלא נראה עוד מסרים ניאו נאצים או פעולות אלימות בהשפעתו של הראפר.

וואלה! סלבס ניסתה מרחיקה אנטישמים עם הבל פה של סביח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully