וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפשיט את אשתו ונפגש עם הגרושה: מה נסגר עם קניה ווסט?

עודכן לאחרונה: 21.1.2024 / 11:32

הראפר ומעצב האופנה קניה ווסט ממשיך להראות סימנים שהעלו חששות בעוקבים ומעריצים ברחבי העולם. הפעם לא רק שהוא לבש חולצה עם תמונה של אמן נאצי גאה, אלא גם הלביש את אשתו עם חוטים במקום בגדים ואפילו הספיק לפגוש את הגרושה, קים קרדשיאן. וואלה! סלבס מתאשפזת בכפייה

קניה ווסט בחולצה עם תמונה של נאצי. אינסטגרם, צילום מסך
קניה ווסט בחולצה עם תמונה של נאצי/צילום מסך, אינסטגרם

קניה ווסט הוא כנראה הראפר השנוא ביותר בישראל, אחרי ההשמצות והאמירות האנטישמיות הבלתי פוסקות שלו. נראה שהוא ממש, אבל ממש לא מתכוון להפסיק לעורר מחלוקת ולשבח אנשים שמאמינים בטוהר הגזע הלבן.

בחמישי האחרון עלתה תמונה של הראפר כשהוא לבוש בחולצה שמעוטרת בתמונתו של ארג ויקרנס, מוזיקאי נורווגי, אנטישמי וניאונאצי, שמתגאה בדעות הקיצוניות שלו. על הפוסט עצמו נכתב: "אנחנו לא יכולים לדבר עכשיו, אנחנו עושים דברים של בנות שוות", מי ידע שבנות שוות הביאו את הערכים עליהם נבנה הנאציזם ולא גברים לבנים שחושבים שמגיע להם יותר מידי.

יום למחרת, העלה ווסט תמונות נוספות, הפעם לחשבון האינסטגרם שלו ולא הוא היה מי שכיכב בהן, אלא אשתו, האדריכלית ביאנקה סנסורי, שהתלבשה פחות בהתאמה לרשת החברתית שכוללת המון צעירים והייתה נראית כאילו היא יצאה ממקום מאוד אפל באינטרנט. "סולת", כתב ווסט על אחת משלושת התמונות המטרידות.

האינסטגרם של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
האינסטגרם של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם
האינסטגרם של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
האינסטגרם של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

"זה מגוחך. מה זה?! יש לך בנות. אתה מלמד אותן איך להיות שפנפנות סקס כנועות?", כתבה גולשת מזועזעת, שהייתה רק אחת מיני רבים: "אני אצטרך להוריד ממך עוקב חבר, החרא הזה לא הולם. אני מבין שהיא שווה אחי אבל אל תפרסם את האישה שלך ככה לכל העולם", "זה בדיוק כמו לצפות באינסטגרם של בריטני ספירס. מישהו הולך לעצור את זה ולעזור להם? זה מזעזע", כתבו גולשים נוסף.

אם כבר אנחנו בגזרת הנשים בחייו של מעצב האופנה הגזעני, במהלך סוף השבוע הוא הספיק לפגוש גם את אם ילדיו בציבור, כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן, במשחק הכדורסל של בנם המשותף, סיינט. במהלך המשחק השניים ישבו רוב הזמן במרחק של לא פחות משני כיסאות אחד מהשנייה ותקשרו הכי פחות שהם יכלו, אכן מדובר בשינוי משמעותי מהפעמים שראינו אותו נכנס בה ברשתות החברתיות.

בשבוע שעבר קים אמנם לא הגיעה לעודד אך שלחה את אחותה שנפגשה גם כן עם ווסט ואפילו נתנה לו חיבוק, כוכבת ריאליטי ואשת עסקים נוספת, קלואי קרדשיאן, שהגיעה יחד עם הבת של רוב קרדשיאן, דרים וגם עם הבת אותה היא חולקת עם בן זוגה לשעבר טריסטן תומפסון, טרו.

וואלה! סלבס הגיעה למשחק הכדורעף של בן אחותה ובטעות פצעה את אחד החברים שלו אחרי שהכדור פגע לה בבטן ועף חזרה לפרצוף שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully