וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאדי אישיוז: אבא של ביאנקה סנסורי רוצה להתעמת עם קניה ווסט

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 16:24

בזמן שאנחנו הרצנו בדיחות על אשתו של קניה ווסט, ביאנקה סנסורי ועל הבגדים שהיא לובשת, או יותר נכון לא לובשת, היה מי שעלה לו הסעיף- אביה של סנסורי, שמעוניין להתעמת עם הראפר בגלל איך שהוא מלביש את בתו. וואלה! סלבס אם אין דם זה לא מכות

לא פעם שמענו ממקורבים לאשתו של הראפר השנוי במחלוקת קניה ווסט, האדריכלית ביאנקה סנסורי, על כך שהם מודאגים מכמה שווסט שינה אותה והפך אותה לבובה על חוט שאומרת "אמן" לכל מה שמבקשים ממנה לעשות או ללבוש.

הפעם מי שלא יכל להכיל יותר את התגובות והדברים שנכתבו על האדרכילית הוא אביה, ליאו סנסורי: "הוא רוצה לשאול את קניה מה הוא היה עושה אם מישהו היה מתייחס ככה לבנות שלו, נורת' או שיקגו, אם היו רואים אותן מסתובבות בציבור חצי עירומות בעידוד בעלן. הוא יודע שאין סיכוי בעולם שקניה היה מסכים לדבר כזה בשביל הבנות שלו אז זה לא הגיוני למה שהוא יעשה את זה לאשתו".

בנוסף, המקורב הזכיר שהראפר גם דאג להרחיק אותה מהחברים והקרובים: "אם זה לא מספיק גרוע, האיש שאמור להגן על הבת של מר וגברת סנסורי, הוא גם זה שמרחיק אותה מהמשפחה שלה".

לאחר מכן, העלה הצעה על השולחן: "ליאו בכנות רוצה רק לשבת עם קניה כדי להסביר לו שהוא פוגע לו במשפחה בכך שהוא הופך את בתו האהובה למוצר שיווקי זול. אף גבר לא צריך לעודד את האישה שהוא אוהב לצאת ככה מהבית ולהציג את עצמה בצורה הזאת. זאת לא אהבה, זאת שליטה".

למרות ההזמנה המרגשת, ההצעה נשמעת הרבה פחות מפתה אחרי שמגלים על עברה של משפחת סנסורי ונופלים כמה אסימונים על הבחירות של ביאנקה בחיים. אחיו של ליאו, אריס סנסורי, מוכר באוסטרליה בתור רוצח ובימים אלה מרצה מאסר בכלא אחרי שגזר דין המקורי שלו הופחת ממוות, למאסר עולם. ואם זה לא מספיק, ליאו בעצמו נעצר ונשלח לכלא בשנת 1982 אחרי שנתפס עם קוקאין.

וואלה! סלבס מעולם לא הכירה בני זוג לאבא שלה, אבל רק בגלל שהם היו בערך באותו הגיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully