וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנב מי? מערכת היחסים של קנדל ג'נר והאקס ממשיכה להתחמם

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 15:45

כוכבת הרילאטי והדוגמנית קנדל ג'נר מעסיקה לא מעט את מדורי הרכילות בחודשיים האחרונים, כשכולם מנסים לגלות מה קורה בגזרה הרומנטית בחייה. אחרי השמועות על הקאמבק באד באני הגיע פאפרצי עם אקס אחר, וכעת מתברר כי השניים חזרו לקשר. וואלה! סלבס פינג פונג

קנדל ג'נר ודווין בוקר ב-2022. Cassy Athena/Getty Images, GettyImages
ג'נר ובוקר בגלגול הקודם של הזוגיות ב-2022/GettyImages, Cassy Athena/Getty Images

כוכבת הרילאטי והדוגמנית קנדל ג'נר אמנם מתהלכת בעולם כשסביבה צוות הצילום של הרילאטי המשפחתי, אבל למרות זאת דואגת לשמור על חייה האישיים די בפרטיות, במיוחד בכל מה שקשור לזוגיות וחיי האהבה שלה. לאחרונה היא מעסיקה לא מעט את מדורי הרכילות, שמנסים להבין האם חזרה אל האקס הטרי באד באני, או שבכלל הלכה אחורה יותר וחזרה לצאת עם אקס מיתולוגי אחר.

ג'נר והזמר הפוארטו-ריקני נפרדו בחודש דצמבר האחרון אחרי פחות משנה יחד, אבל חודש אחרי הדיווחים על הפרידה כבר צצו השמועות כי השניים נותנים צ'אנס נוסף למערכת היחסים ביניהם. למרות זאת, באירוע הסופרבול המדובר בתחילת החודש הדוגמנית והזמר נצפו יושבים בתאים נפרדים, כשבתא בו ישבה ג'נר ישב בכלל אקס אחר שלה, שחקן הכדורסל דווין בוקר.

השמועות על התחממות ביחסים בין הדוגמנית לכדורסלן לא איחרו לבוא, וכעת מדווחים באתרי הרכילות מעבר לים כי השניים בהליכי חזרה זה לזרועותיה של זו. על פי הדיווח באתר TMZ, מקורות סיפרו כי הם אכן בילו ביחד לאחרונה, אבל לא ממהרים להצהיר על שום דבר רשמי. מקור נוסף סיפר שג'נר אף נצפתה לאחרונה בדאלס, בזמן שבוקר שהה שם עם קבוצת הכדורסל שלו לאחד ממשחקי החוץ שלה.

כזכור, ג'נר ובוקר החלו לצאת בשנת 2020 והפכו את הזוגיות לרשמית בפוסט שהעלתה הדוגמנית לעמוד האינסטגרם שלה עם תמונה של השניים ביום האהבה בשנת 2021. שנה לאחר מכן הם נפרדו בעקבות "לוחות זמנים עמוסים", אבל מי יודע, אולי הפעם הם יצליחו למצוא זמן ביומן העמוס.

וואלה! סלבס לעולם לא חוזרת אחורה. היא למדה את הלקח אחרי שנתנה צ'אנס לאקס בפעם ה-30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully