וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק? קנדל ג'נר ובאד באני נותנים צ'אנס נוסף למערכת היחסים

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 10:35

הזוג היפה החליטו להפריד כוחות רק לפני חודש, שהספיק להם כנראה כדי להבין שאולי הם בכל זאת רוצים לתת סיכוי נוסף למערכת היחסים ביניהם. האם הם חזרו להיות יחד? וואלה! סלבס שפנפנה

קנדל ג'נר ובאד באני. gettyimages, GettyImages
קנדל ג'נר ובאד באני/GettyImages, gettyimages

לפני קרוב לשנה אתרי הרכילות מעבר לים החלו לדווח על מערכת יחסים חדשה הנרקמת בין שניים מהשמות הנוצצים והיפים בביצה הבינלאומית- הדוגמנית וכוכבת הריאלטי קנדל ג'נר וזמר הפורטוריקני באד באני. השניים מעולם לא אישרו באופן רשמי את הזוגיות, אבל נצפו כמה וכמה פעמים מבלים יחד באופן קרוב במיוחד.

בדצמבר האחרון, לפני חודש בדיוק, יצאו דיווחים כי השניים החליטו לסיים את מערכת היחסים ביניהם, דיווחים שקיבלו אישור רשמי על ידי מקורב אליהם שסיפר למגזין People שהם כבר לא יחד. האישור של המקורב הצטרף לחשדות קודמים של העוקבים ששמו לב שהזוג כבר לא נצפה מבלה זה עם זו, זאת בתוספת לפוסט מסתורי שהעלתה ג'נר בו כתבה: "מה שנועד עבורי פשוט ימצא אותי".

אבל אל דאגה, בימים האחרונים החלו לצוץ עידכונים חדשים לגבי הזוג, כשעל פי הפרסום בעיתון ה-SUN השניים החליטו לתת הזדמנות נוספת למערכת היחסים ולבחון מחדש את הזוגיות ביניהם. מקורב לדוגמנית ולזמר סיפר כי: "הם אנשים שונים מאוד ואף אחד לא ראה את מערכת היחסים שלהם מתרחקת, אבל הם נהנים מאוד ביחד והתגעגעו זה לזה מאז הפרידה".

"הם היו עם חברים בקריביים במהלך השנה החדשה ומאז שחזרו הם יוצאים שוב", המשיך המקורב והוסיף כי למרות שהם לא צולמו יחד, הם "התגנבו לאירועים יחד, היו בארוחת ערב בברנטווד ובילו בפרטיות עכשיו כשהם בלוס אנג'לס". עוד הוסיף המקור הפטפטן: "הם שמרו על זה בפרופיל נמוך, אבל הוא אפילו היה בביתה באחוזות בוורלי גלן והסתובב במכונית שלה. הוא להוט לזכות בה בחזרה, ולמרות שהם לוקחים את זה לאט ברגע, אף אחד לא יתפלא אם יעשו את זה שוב רשמי".

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully