וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרות בגן עדן? המעריצים משוכנעים שקנדל ג'נר ובאד באני נפרדו

עודכן לאחרונה: 15.11.2023 / 13:21

מבלי ששמנו לב, כבר עברו תשעה חודשים מאז שהחלו השמועות על כך שהדוגמנית קנדל ג'נר והזמר באד באני נמצאים בזוגיות, ועל אף שהשניים מעולם לא אישרו אותה רשמית, המעריצים כבר משוכנעים שהם נפרדו. מה עורר את החשד? וואלה! סלבס חשדניסטית

בחודש פברואר האחרון אתרי הרכילות מעבר לים החלו לדווח על מערכת יחסים חדשה שנרקמת בין שניים מהאנשים המבוקשים והלוהטים בעולם- הדוגמנית ובת משפחת קרדשיאן קנדל ג'נר בת ה-27, והזמר והראפר הפוארטו-ריקני המצליח באד באני בן ה-28.

על אף שהשניים מעולם לא אישרו את הזוגיות באופן רשמי, הם נתפסו מבלים יחדיו כבר כמה פעמים ואף הצטלמו בחודש שעבר לקמפיין משותף לגוצ'י. למרות ההוכחות החותכות מכל עבר, הזוג היפה לא העלה תמונות משותפות לרשתות החברתיות וגם לא דיבר על הזוגיות הנרקמת כבר תשעה חודשים, אבל כעת המעריצים חושדים שהם החליטו להפריד כוחות, והכל בגלל פוסט משונה באינסטגרם.

מה שהצית את השמועות על הפרידה הוא פוסט שהעלתה אתמול (ג') ג'נר לעמוד האינסטגרם שלה, שבמבט ראשון נראה גנרי למדי- תמונה של שקיעה כשבצירוף אליו כתבה: "מה שנועד עבורי פשוט ימצא אותי". המשפט הזה הספיק עבור המעריצים כדי לספק עבורם ראיית זהב לכך שהשניים נפרדו.

"נשמע כמו פוסט פרידה", נכתב באחת התגובות ובאחרת: "לעזעזאל ילדה, מי פגע בך?!". עוקבת אחרת הוסיפה בישירות: "היא ובאד באני נפרדו" ובעוד כמה תגובות נכתב פשוט: "מאמי, הכל בסדר?". לצד המעריצים המודאגים היו גם כמה שהפוסט פשוט שעשע אותם, ודאגו להזכיר לכוכבת כמה שהיא עשירה ומשפיעה, כך שלמעשה אין דבר שהיא לא יכולה להשיג: "ילדה יש לך כבר הכל, הפנים, הגוף, הכסף, גבר, עושר דורי, הפופולריות", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "או שקריס תמשוך בחוטים כדי להשיג עבורך".

וואלה! סלבס לא צריכה לרמוז כשהיא נפרדת מבחור, אפשר להבין זאת לבד לפי כמויות הגלידה שהיא קונה.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully