וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה, כבר נגמר? קנדל ג'נר ובאד באני נפרדו אחרי פחות משנה יחד

עודכן לאחרונה: 18.12.2023 / 9:59

פחות משנה מאז שפורסם כי הדוגמנית וכוכבת הרילאטי קנדל ג'נר והזמר באד באני נמצאים במערכת יחסים, ועל אף שהם מעולם לא אישרו זאת רשמית, כעת מדווחים מעבר לים כי השניים נפרדו. מה קרה שם? וואלה! סלבס לב שבור

בחודש פברואר האחרון אתרי הרכילות מעבר לים החלו לדווח בהתרגשות על מערכת יחסים חדשה שנרקמת בין שניים מהאנשים היפים בביצה הבינלאומית- הדוגמנית וכוכבת הרילאטי קנדל ג'נר (28) והזמר והראפר הפוארטו-ריקני באד באני (29).

השניים שמרו על מערכת היחסים ביניהם מתחת לראדר ומעולם לא אישרו אותה באופן רשמי, אבל נצפו מבלים יחד במספר הזדמנויות ואפילו צילמו קמפיין משותף לגוצ'י. אבל בשבועות האחרונים החלו לצוץ שמועות כי השניים החליטו להפרד, שמועות שתודלקו עוד יותר אחרי שג'נר העלתה פוסט מסתורי לאינסטגרם שלה בו כתבה: "מה שנועד עבורי פשוט ימצא אותי", מה שגרם למעריצים לחשוד כי מדובר למעשה בהודעה על פרידה של השניים.

כעת מדווחים מעבר לים כי השניים באמת נפרדו בחודש האחרון, אחרי שמקור המקורב אליהם סיפר למגזין People כי הם כבר לא יחד. האישור של המקור מצטרף לחשדות נוספים שאספו העוקבים ברשתות החברתיות, אחרי שהשניים לא נראו יחד כבר תקופה ארוכה וכי בימים האחרונים ג'נר מבלה בחופשה באספן עם חברים בזמן שהזמר כלל לא נמצא בסביבה.

וואלה! סלבס סוגרת לעצמה חופשה ביעד מרוחק בכל פעם שהיא עוברת פרידה, ולבסוף מבטלת ברגע האחרון ופשוט נשארת מתחת לשמיכה.

  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully